/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Blå 200 liters plastic tønder.
Fra : mi-to
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 01-08-12 06:42

Hej.

Står og mangler ca 20 stk blå 200 l tønder.

Nogle der ved hvor jeg kan få eller købe dem billigt i Østjylland.

Mvh Michael

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 01-08-12 08:34

Dem kan du købe flere steder.
Her er et eksempel:

http://www.horsens-emballage.dk/produkt.php?prodCat=5&prodId=742

De er også til salg på guloggratis og den blå avis.

vic200

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 01-08-12 08:48

Ska ikk ud og købe nye.

På dba og g og g er der ikk så mange ska jo bruge 20 stk.

Men nogle gange kan man få dem gratis og det er dem jeg søger med de små propper.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-12 09:19

Prøv at snakke med et stort medicinalfirma, for de for leveret i de blå tønder.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 01-08-12 09:29

Lige præcis men der må da være en herinde som har den forbindelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-12 09:32

Desværre har jeg ingen forbindelse ......................mere.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-08-12 12:10

Er det til din tømmerflåde?

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 01-08-12 12:12

He he ja nemli.

Har du en forbindelse til nogle blå tønder.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-08-12 13:19

Nej, jeg har ikke adgang til 20 plastiktønder.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 01-08-12 13:27

Må sku da være en der har det kan da ikk være umuligt

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 01-08-12 13:32

Spørg en landmand........

Der hvor jeg bor, er der mange landmænd, og når jeg har spurgt om jeg måtte "købe" - det skulle jo lyde lidt beskedent - et par af deres brugte blå tønder, har jeg altid fået dem. Flere har sagt: Hvor mange har du brug for?

Om landmændene selv køber dem, eller får foderstoffer i dem er jeg ikke klar over, så måske har jeg bare nogle venlige og gavmilde landmænd omkring mig.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 07-08-12 19:52

Er der slet ingen bønder der melder sig på banen med 20 stk blå tønder

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 11-08-12 07:47

Mangler stadig blå tønder. ??