/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Courier forsendelse fra UK - DK
Fra : ingelein
Vist : 554 gange
30 point
Dato : 31-07-12 16:36

Hej
Jeg har købt en vare i UK, som med Ecoparcel.eu skal sendes til Danmark. Når jeg har fundet prisen hos Ecoparcel ved at indtaste de ønskede oplysninger, får jeg meddelt en pris på 31.25 €. Men når jeg skal betale, kommer der 19 % tax oveni.
Det forstår jeg ikke helt, fordi jeg tidligere ikke har betalt tax oveni beløbet, som først blev opgivet.
Er der sket ændringer, eller har man tidligere forsømt at opkræve tax?
Når man køber varer i et andet land end DK betaler man (ikke altid) momsdifferencen mellem de to lande, men hvordan det her kan blive til 19 % forstår jeg ikke.
Hvem kender noget til dette spørgsmål?
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-07-12 16:54
Kommentar
Fra : rotw