/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
regcleaner
Fra : kivi
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 30-07-12 12:06

er der nogen som har erfaring med regcleaner pro den koster 190,00 kr så det er rart at høre om erfaringer med det

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-07-12 12:16

jeg bruger ccleaner den er gratis

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-07-12 12:21

ccleaner er mindst lige så god og den er som tidligere skrevet gratis.

Accepteret svar
Fra : JegCain

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-12 13:12

RegClean Pro analyserer, fastsætter og optimerer systemet Registry, en af de centrale elementer i Windows.

Efter installation RegClean Pro udfører en første scanning for at vurdere den aktuelle status for din computer. Denne analyse omfatter områder relateret til system-, bruger-ActiveX-, opstart elementer og afinstallation rester, blandt andre. I rapporten vises efter scanningen viser ikke kun den mængde af fundne fejl, men også omfanget af den skade. Et link til Fejl detaljer åbner et nyt vindue med flere tekniske data, perfekt til avancerede brugere.

Ud over selve registreringsdatabasen scanning funktionalitet, også RegClean Pro indeholder andre interessante features, såsom Registry Defrag og Registry Backup. Begge findes i demo-version.

Selvom den faktiske virkning af Registry rengøringsmidler på systemet, er nogle gange svært at lægge mærke til - især hvis du ikke teste dem i længere perioder - RegClean Pro er en af ??den fine, nemmeste at bruge programmer af denne art, vi har prøvet. Og vigtigst af alt: det lader dig prøve alle programmets funktioner, før de køber den fulde version.

RegClean Pro hjælper dig med at vedligeholde din Windows Registry i perfekt form!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-07-12 16:51

Tak for svaret JegCain.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-07-12 18:36

JegCain problemet med regcleaner er også er den "bestemmer" hvilke regkeys der skal gemmes og bruges, hvilket kan betyde at der kan være ting der ikke virker, hvilket vi så her på kandu da en bruger ikke kunne afvikle .aspx filer og som betød at han ikke kunne bruge en side om slægtsforskning. Problemet viste sig at være regcleaner forhændret mig i at køre en kommando i cmd som skulle fjerne filtilknytningen til iexplore. Da vi fjernede regcleaner blev problemet løst.