/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Schlecker i Tyskland.
Fra : piaskov
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 29-07-12 14:54

Hej alle.

Ved der er en bruger herinde der bor i Tyskland...
Vi har været dernede for 14 dage siden og turen går atter sydover om 14 dage igen.
Jeg var ude og lede efter en Schlecker butik i en by men fik fortalt at de var lukket.
Og jeg ...fjols...glemte at spørge om det KUN var i den by eller om de er lukket overalt i Tyskland ??

Nogen der ved det ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-12 15:50

Da de er krakket er det nok overalt...

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 29-07-12 15:50
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-12 15:52

Am 27. Juni 2012 schlossen mit Ausnahme der großen XL-Märkte und der Filialen der Ihr Platz GmbH & Co. KG sämtliche Schlecker-Filialen. Am 28. Juni 2012 verkündete der Insolvenzverwalter das Aus für die Schlecker XL GmbH

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-12 16:24

Tak for svaret refi.
ØVVVV altså.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-07-12 16:29

Hej jeg abonnerer på "andet helbred", men så vidt jeg kan se hører dette spøgsmål ikke under det emne, så det var noget spild af tid for mig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-12 17:00

Citat
så det var noget spild af tid for mig

Så brugte du alligevel tid på at brokke dig....

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-07-12 06:03

Ja, og hvis ikke det var fordi jeg havde tillid til at du ville kunne forstå, isteden for at gøre grin med mig, så ville jeg selvfølgelig have undladt, men nu kender jeg dig nok til at gå uden om en anden gang.