/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Eyvind, kom ind
Fra : marcussen1
Vist : 469 gange
300 point
Dato : 29-07-12 07:45

Kik lige ind, jeg kom ikke af med mine points

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-12 09:48

Det gør du heller ikke på denne måde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 10:00

Point er ligegyldige - og for mig som alm. bruger totalt ligegyldige.
Men som du ser til venstre kunne emesen og e.c godt bruge point.
emesen og e.c er også mig, men de er lukket ned.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-12 13:34

emesen var ellers en hyggelig fætter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-12 13:43

Ja men sådan nogen går let hen og bliver gammelgnavne. Og så gad jeg heller ikke alt det point-ræs.
4 profiler var også lidt rigeligt at styre.
Den der emesen blev så indgroet at jeg tog telefonen og sagde "hallo det er emesen"

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 30-07-12 04:53

Kan man ikke stadig klikke på noget i stil med "Accepter som svar" ud for et af kommentarerne? For så får vedkommende dine point, og spørgsmålet lukkes ned automatisk. Men hvis du synes at der er flere som fortjener point så kan du først give een af dem point som ovenfor, og derefter oprette ekstra spørgsmål som dette hvor du spørger efter den næste som du vil give point, accepter hans kommentar når han dukker op o.s.v..