/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Flashplayer - ActiveX
Fra : ingelein
Vist : 466 gange
30 point
Dato : 28-07-12 21:58

Hej
Mit Windows XP system blev ved med at fortælle mig at den ikke kunne opdatere Adobe Flasch Player Active X. Jeg besluttede derfor at fjerne programmet og at downloade den nyeste version. Nu er der ingen ActiveX sammen med programmet, men Internet Explorer skulle selv have Active X liggende i programmet.
Er det rigtigt forstået?
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 30-07-12 08:36

Nej "Adobe Flash Player Active X" er kun til Internet Explorer, så når der er af-installeret er det væk
Adobe Flash Player (None Active X) er til alle de andre Browser, hvis du har en anden browser installeret.
Begge typer fjernes bedst via Tilføj/Fjern programmer, med alle Browser lukket ned, genstart efter af-installation og installere så igen efter denne genstart.