/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hp presicionscan pro 3.13 DRIVER
Fra : warrior
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 28-07-12 16:18

Hej
Efter at jeg har kørt denne scanner/copy/fax enhed på winxp, har jeg skiftet til en anden pc med win7.
Når jeg vil scanne får jeg her meddelelsen, at den ikke lader sig initialisere.
Når jeg leder på hp's hjemmeside er der ikke noget at finde, og jeg har også ledt andre steder efter en driver.
Er der kun at købe en anden scanner, eller er der en løsning?
Mvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-12 16:32

Skriv til HP support.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-12 22:12

http://www8.hp.com/dk/da/support-drivers.html
Gå ind på ovenstående side, klik på den grønne firkant og skrive navnet på dit produkt.

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 29-07-12 17:44

Jeg har klikket på den grønne firkant. Når jeg skal klikke på mit operativsystem(win7) er den ikke vist, og så står der beskrevet, at mit hardware ikke er supported til operativ systemet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-07-12 18:30

Jamen så er det der problemet er, der findes ikke en driver til windows 7.

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 30-07-12 21:22

Ja, når det er fra hp findes den åbenbart ikke, men jeg forestillede mig, at den måske kunne være konstrueret fra andre, så den kunne være tilgængelig alligevel fra en anden hjemmeside.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-07-12 14:47

Det skal du ikke regne med. Det du kan prøve og gøre er at installere en XP eller Vista driver i kompatibilitets møde.

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 06-08-12 23:38

Jeg har ledt efter xpdriver og forsøgt at installere men det går ikke. Jeg har fundet en oversigt over ikke compatible scannere, og set beskrevet, at man nok er nødsaget til at få en anden i stedet for, så det må jeg gøre. Tak for alle svar

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-08-12 13:38

Så luk lige spørgsmålet.