/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Glas købes.
Fra : piaskov
Vist : 1663 gange
300 point
Dato : 28-07-12 16:04

http://peecee.dk/upload/doupload

Hvor kan disse champagne glas købes ??
De hedder Durham og er fra Lyngby glasværk som nu er lukket.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 16:04
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 16:05

Så kom det ind rigtigt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-07-12 19:11

Når ting er udgået fra handelen kan man prøve at finde dem via dba eller qxl.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 20:11

Hejsa LuffeA.
Det er forsøgt uden held...desværre.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 28-07-12 21:02

Hej piaskov.

Har du prøvet Lauritz.com Auktionshus?

Hvis du ikke har, så prøv at gå ind på deres side. De har mange udgåede ting på auktion. Jeg har selv været heldig at få nogle Mågeglas fra Lyngby Glasværk.

Du kan bare gå ind på Laurits.com side og kikke, men du kan også oprette dig som bruger - det koster ingen ting. Hvis du er bruger kan du så oprette en "søgeagent" hvor du skriver hvad du mangler, og du vil så få en mail, når dine glas er på auktion - det er også gratis.

Lauritz.com er meget reelle at handle hos. De skriver hvis der er den mindste fejl på de ting der er på auktion, så man ved hvad man køber. Hvis der alligevel er en fejl på det man har købt, som der ikke står noget om, skal man ikke diskutere med den får at få pengene retur. De er også meget venlige at tale med i telefon, og svare hurtigt tilbage på mail.

God jagt. Hilsen malmin

P:S De har ikke dine glas idag, men får nye ting ind flere gange om ugen, nogle gange hver dag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 21:07

Citat
P:S De har ikke dine glas idag, men får nye ting ind flere gange om ugen, nogle gange hver dag.

Takke for forslag.
Jeg siger det videre til min veninde.
Det er hende der har fået smadret 3 stk.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-07-12 21:24

Her er de heller ikke lige nu, men man kan kigge forbi jævnligt, ligesom det malmin foreslår.:

http://www.porcelaensbutikken.dk/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 21:26

Citat
Her er de heller ikke lige nu

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-07-12 21:29
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 28-07-12 22:57
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-07-12 05:51

Det er med garantien ikke de samme glas Olsen stilk er forkert mm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-12 10:16

Citat
Det er med garantien ikke de samme glas Olsen stilk er forkert

Ja desværre...de er for korte i stilken