/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Lejrskole på v.Sjælland til 110 personer
Fra : tbh_data
Vist : 554 gange
70 point
Dato : 26-07-12 22:21

Hejsa
Et lidt vildt shot at spørge herinde, men det er da forsøget værd.

Jeg er frivillig hjælper på én af Ungdommens Røde Kors ferielejre. Igen i år havde vi en fantastisk uge med ungerne.
I år var et lidt specielt år. Vi havde valgt at flytte lejrsted til en efterskole på Sjælland. Det gik rigtig fint, og vi var glade for det nye lejrsted.
MEN vi fik desværre den kedelige besked at skolen er gået konkurs, og det er derfor meget tvivlsomt om vi kan leje stedet næste sommer.
Derfor er vi nu igen på jagt efter et egnet sted. Gerne vest Sjælland. Stedet skal kunne rumme 110 personer. Både hvad angår sovepladser og bespisning. Gode udendørs arealer, og selvfølgelig til en god pris :)
Lejren ligger fast i uge 28 hver sommer.
Det nye lejrsted havde et tomt lokale hvor vi kunne have alle vores materialer stående hele året. Det vil være fantastisk hvis det nye sted også har det. (alternativt plads til container)

Hvis du kender til sådan et sted (lejrskole/efterskole eller lign.), eller kender én som kender en.... så hører vi meget gerne fra dig/Jer.

Skriv i denne tråd, eller send en mails tbh_data(a)hotmail.com

spørg endelig!

Mvh

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-07-12 22:43
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-07-12 22:46
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-07-12 22:49
Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 26-07-12 23:08

Mange tak for de foreløbige svar.
http://www.hyttefortegnelsen.dk/ er forsøgt kun med et muligt sted - Klinteborg lejren.

Teltpladser er ikke det vi søger. Der skal være storkøkken på lejrstedet.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-07-12 06:40
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-07-12 07:55
Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-07-12 09:48

Klinteborg er efter min mening et godt sted, mange sengestuer, stort køkken og stort lokale til spisning/fælleslokale og øvelokale. Vores musikforening har i mange år haft lejet den, hvor vi har været op til 3 blæserorkestre afsted ad gangen