/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
stor skrift i google udskrivning - hvord
Fra : karstenhou
Vist : 401 gange
184 point
Dato : 25-07-12 11:14

Jeg er inde på banken.

Jeg får en opgørelse til ud printning.

Jeg vi gerne have det i stor skrift.

Men jeg kan ikke ændre i udskrivningen.

Er der en løsning.

Karsten

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-07-12 11:29

Antager det er en PDF fil som skal skrives ud (det plejer det at være den slags)

Du beder så printeren om at udskrive i et større format - derved bliver teksten jo også det større - eks. så arkene skrives ud i landscape...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-07-12 11:30

Hvis du ikke kan ændre på udskrivningen direkte på bankens side, gemmer du blot filen på dit skrivebord og udskriver derefter som fortalt ovenfor.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-12 11:31

Eller måske - hold ctrl. tasten nede i mens du croller fremad med hjulet på musen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-07-12 11:34

Citat
Eller måske - hold ctrl. tasten nede i mens du croller fremad med hjulet på musen

Ændrer jo så ikke noget på udskriften - derimod kun størrelsen på skærmen...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-07-12 13:24

En mulighed er jo at konvertere dokumentet til Word - som så kan skaleres i den skrifttype der passer bedst.

http://www.pdftoword.com/

Alt afhængig af hvad udskriften skal bruge til selvfølgelig...