/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Mangler ca 5 cm
Fra : jensviggo
Vist : 558 gange
20 point
Dato : 25-07-12 07:16

Når jeg starter google er skærmbilledet ikke maksimeret, det skal jeg gøre manuelt, men der må være et indstilligssted, hvor det kan rettes

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 25-07-12 11:00

Prøv gå ind her: Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger\Skærm

eller her: Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger\Skærm\Skærmopløsning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-12 11:59

Start computeren
Start google/browseren
maximer
sluk google

Start google/browseren
maximer
sluk google

Start google/browseren
maximer
sluk google

Efter 2 - 3 gange huskes din indstilling som regel.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-07-12 15:56

Mon ikke du mener at vinduet ikke er maksimeret? Prøv og maksimer vinduet, luk det og og start det igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-12 19:02

Ja det syntes jeg også................................

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-07-12 08:52

jeg har gjort det mindst 10 gange, altså altså sluk start osv uden det hjælper, det mærkelige for mig er, at det kun er googles hjemmeside, alle andre er der ingen problemer med??????????????

jeg kan da sagtens leve med det, men det er for mig højst mærkeligt

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-07-12 14:55

Citat
at det kun er googles hjemmeside, alle andre er der ingen problemer med

Hvor mange startsider har du? Kan du evt. tage et screendump og poste link til det?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-07-12 09:46

Har 8 startsider på skrivebordet, hvis det er det du mener, og 32 iconer i alt

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-07-12 21:08

Citat
Har 8 startsider på skrivebordet

Nej det har du ikke, det er genveje.

Hvilken Windows version køre du med?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 28-07-12 06:59

xp, ja det er genveje

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 20 point
Dato : 28-07-12 11:19

Så prøv og højre klik på google genveje og vælg maksimeret, kan ikke vil huske hvilket faneblad du skal gøre det på, mener det er det første som hedder generelt.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-08-12 13:23

Tak for svaret webnoob. Problemet er løst