/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp har en puch maxi k, sætter ud..
Fra : ambus86
Vist : 258 gange
20 point
Dato : 24-07-12 22:40

hej håber i kan hjælpe mig.. min puch maxi sætter, den kan godt køre et stykke tid, forleden kørte jeg ca 6-7 km uden nogle problemer, men lige pluselig begyndte den og hakke og sætte ud, så gassede jeg ned og prøvede igen så kunne den køre 200 m og begyndte den og gøre det igen og gik ud.. i går statet jeg den igen og der var ik noget i vejen lige indtil jeg skulle køre gjorte den det igen, den har fået ny kondensator og platiner det er stillet, har renset min kaburater og nye pakninger.. ny tænd rør.. kan det være tændspolen der ik virker rigtig... håber i kan hjælpe mig på forhånd tak... har optaget en video hvis det er. kan ligge den ud i morgen når jeg har fri for job....

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 24-07-12 22:45

Det er tændrøret og maxi får alt for meget for fugtigt. Alan BERG.
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-12 23:00

Klumper i benzinen

Kommentar
Fra : ambus86

Dato : 24-07-12 23:03

luffeA klumper i benzinen?...

Kommentar
Fra : ambus86

Dato : 24-07-12 23:05

har osse tænkt det kunne være det.. hvad for et skal sidde i... den er helt standard...

Kommentar
Fra : ambus86

Dato : 24-07-12 23:08

altså tændrør alan57...

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 25-07-12 05:16

ambus86, ja du har ret, i at tændrøret ikke duer mere til din knallert.
Alan 57

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 27-07-12 23:34

hvordan ser tændrør ud nå du tager det af efter den gået dårligt er der slagge imellem elektroderne
kig efter og fortæl om det så kan jeg hjælpe dig

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 12-10-12 23:46

en løs ledning som ikke er rigtig fastgjort i forbindelse med tændsystemet vil gøre det sætter fendrøret koks i mellem elektroderne så er det en anden sag så er motoren fuld af snavs