/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Sort til hvid baggrund
Fra : Eyvind
Vist : 824 gange
100 point
Dato : 23-07-12 19:00

Hej - jeg har fundet mit gamle Autocad 2002 frem og vil køre lidt med det.
Det er ret længe siden jeg sidst kørte med det program, og nu kan jeg ikke huske hvordan det er med, at skifte fra sort til hvid baggrund.

Gammel A-cad bruger.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 19:29

Kan du ikke BARE højreklikke på ARKET / egenskaber
BAGGRUND

-----
Det skulle sikkert gøres før alt andet du har lavet
bliver -?? i mærkelige farver?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-12 19:36

nomore - autocad er et kæmpe program, og der var som jeg kunne se ikke noget der kunne lave sort baggrund om til hvid, med højreklik på baggrunden.........................men der var en masse andet at stille på > faner med mindst 20 muliheder på hver. Det er nok muligt at den findes der, men jeg fandt den ikke. Det er også på arkiteknisk Engelsk.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 19:53

Citat
autocad er et kæmpe program

Det må være i gamle dage / 2002

Smutter? det var KUN et foreslag

Accepteret svar
Fra : voo

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-12 23:51

Du skal ind under options (kan skrives som command) og fane 2 vælge colors
Jeg mener det var samme måde tilbage i ver 2002
Voo

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-12 19:52

Superduper voo - det var lige den.
(Jeg kan ikke fordrage sort baggrund, men det er nok mine gamle øjne. )

Nu kan jeg hive mine gamle hustegninger frem og rette lidt i dem.
Og så skal der også sættes to flade skærme til.