/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu - ret uret på jeres mail-server!!!
Fra : IBM760
Vist : 574 gange
10 point
Dato : 23-07-12 00:51

Alle jeres mails på nye spørgsmål, ender som som SPAM hos TDC-mail!

Det skyldes helt sikkert, at jeres mail-server kører med et UR, der ikke står korrekt - d.v.s uret er 2 timer for hurtigt - jeg har lige modtaget en mail med klokkeslet 02:38.

Fejlen har snart været på systemet i en måned, og jeg har skrevet adskillige gange - men uden svar. Er I ved at lukke siden???

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-07-12 01:03

Du taler for døve øren her i dette spørgeforum!
Hvis du skal have en chance for at få et svar, skal du nok henvende dig direkte til Kandu...

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-07-12 01:18

Det er jo netop det, jeg har forsøgt mange gang - men de er måske taget på ferie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-12 05:43

Citat
men de er måske taget på ferie.

Det har de været siden 2004

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-07-12 06:24

Dejligt med en god lang ferie...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 06:29

Citat
Det har de været siden 2004

Og de har glemt at slukke for strømmen......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-12 06:35

Solcellen til serveren er slidt op