/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
WD Media Player Live Hack
Fra : Marc88
Vist : 449 gange
75 point
Dato : 23-07-12 00:39

Hej alle,

Er der nogen der har erfaring med WD Media Player Live?
Jeg har brug for at den kan tilgå en webserver, hvilket ikke kan lade sig gøre som udgangspunkt.

Jeg synes dog at have læst mig til at man med et firmware hack på WD Live TV kan tilgå ftp servere.

Er der nogen af jer der har prøvet det og ved i om firmware-hacket også dur' til WD Media Player.

Tak,
Marc

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 06:33

Din egen server?
---
Måske er det din Router der blokkerer
hvis det er en FTP adresse, så skal der være åbnet for port 21

Ellers kender jeg ikke til WD.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 07:32

Kan du ikke komme ind i din Router så prøv dette.
http://www.simpleportforwarding.com/download

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 23-07-12 09:23

Hej nomore,

Det er ikke det der er problemet. Problemet er, at WD's brugerflade ikke tilbyder muligheden for at tilgå andre servere end dem der er på lokalnetværket.
Derfor håbede jeg, at der fandtes et hack der gjorde dette muligt.

Kan for forsøget i hvert fald

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 09:45
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 09:46

Citat
Re: FTP on WD TV LIVE.
Loading b-rad firmware adds this capability....
http://forum.wdlxtv.com/

Fra denne side

http://community.wdc.com/t5/WD-TV-Live-Networking/FTP-on-WD-TV-LIVE/td-p/31486

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 09:48
Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 28-07-12 17:15

Hej nomore,

Tak for dine links.

Jeg har prøvet at hente hacket, men media playeren opfører sig ikke som beskrevet. Når man sætter en usb-nøgle med hacket i afspilleren, bør den selv opfatte at der ligger en opdatering på nøglen..

Men der sker simpelthen intet når jeg smider den i

Mvh Marc

Annuller spørgsmålet
Fra : Marc88

Dato : 06-09-12 13:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål