/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Slettede mails dukker op igen i Indbakke
Fra : jørgenbn
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 21-07-12 18:55

HOTMAIL

Der lå ca 220 mails i indbakke, dem slettede jeg, både i indbakke og i slettede mails.

Et øjeblik efter dukkede de atter op i Indbakke.

Hvordan pokker kan det ske ?

Med venlig hilsen
Jørgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-12 19:35

Du har måske sat dit mail program til at bevare en kopi på serveren, det kan du ændre o konto indstillinger, eller logge ind på webmail og slette mails, bliver mails slettet der så kommer de ikke i din indbakke igen.
https://mail.live.com

Kommentar
Fra : jørgenbn

Dato : 22-07-12 18:05

Hej
Hvor i kontoindstillinger skal man ændre ?

Indtil videre bliver slette mails ved at dukke op igen, selv om vi har slettet dem.

MVH Jørgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-12 23:18

Citat
Hvor i kontoindstillinger skal man ændre ?
det er lidt forskellig afhængdig af hvilken program du bruger, hvis det er i browseren at du sletter og tømmer mappen Slettet post, så burde det være uladesiggøreligt

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 24-07-12 05:31

Hvilken mail udbyder har du..TDC, YouSee, eller lignende?

Der er forskel på hvordan de forskellige udbydere "gemmer" dine mail på deres servere!

Lad høre fra dig.

Kommentar
Fra : jørgenbn

Dato : 24-07-12 09:51

Udbyderen er YouSee.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-12 09:55

Hotmail er på Microsofts servere og har ikke noget at gøre med udbyderens server,
læser og skriver du hotmails i browseren eller har du et program som du bruger til mail?
Hvad hedder det program?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 24-07-12 10:04

Undskyld jeg så ikke den med HOTMAIL, og er det den server er jeg lidt i tvivl.

Er det derimod YouSee så er det ind på deres webmail og slette gamle mail, og så få fjernet et "flueben" i "kopi gemmes på serveren" i selve mail programmet.....

Håber det lykkedes for dig...