/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
besøgstæller
Fra : stone47
Vist : 597 gange
300 point
Dato : 20-07-12 10:02

jeg sad lige og læste spørgsmålet om at skjule en besøgstæller.
Jeg havde selv en men den virker ikke mere. jeg ville jo gerne, have lidt styr på hven der er på min server.
Den jeg havde, desifrerede så hvilket land besøgeren kom fra og hvilken IP han havde og hvilken Brouser han brugte, og dato og tid.
det hele blev så lagt i en dertil oprettet MYsql database. Her var så en lille hjemme side der kunne læse denne database.
Nogen der kender en sådan, eller har en liggende, der virker idag.
Vi høres hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-12 10:09

Jeg bruger den her!
http://www.livecounter.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-12 10:12
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-07-12 10:55

du kunne også bare lave en google søgning,.. !
det giver 184.000 resultater,................

en af de mere interessante på siden http://www.newbie.dk/artikler/artikel.php?artid=1
er (ud af mange andre) .. http://www.chart.dk/
den viser bl.a. interessante statistikker om besøgendes OS som fx.

OPERATIV SYSTEM UGE 28

Windows 7 -- 44,8%
WinXP -- 15,1%
Windows Vist -- 12,2%
MacOSX -- 8,5%
iPhone -- 6,9%

og altså ingen Linux eller Ubuntu,...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-07-12 10:59

søger du på Engelsk,.. (website counter) giver det mange flere muligheder,
... 144.000.000 resultater (144 millioner)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-07-12 11:03

google søgning .. "skjult besøgstæller hjemmeside"
giver 83.600 resultater

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-12 12:08

Nu du har egen server kan du jo os lave en selv!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 20-07-12 12:13
Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 22-07-12 08:56

Ja Klaudi. Men min viden er ikke stor nok til at lave det fra bunden. Men du forstår jeg jeg vil have noget der ligger kun her på min egen server og som jeg har adgang til. Ikke noget som google kan analysere på eller andre. det var en rigtig god side du fandt. jeg læste lidt og hentede PhpTrafikA som jeg synes så ud til at passe mine forhold. I skal få at vide hvordan den virker når jeg kommer til det.
tak for svarene hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 09:40

velbekomme

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-07-12 13:17

Den er instaleret og ser ud til at det er det rigtige skal lige have lidt erfaring.
hilsen Steen