/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Slette Outlook 2010 udan at slette reste
Fra : spimmer
Vist : 395 gange
200 point
Dato : 19-07-12 13:29

Hejsa.
Jeg installerede Office 2010 pakken uden at være opmærksom på at bl. a. Outlook var en prøve udgave. Nu vil jeg gerne slette Outlook 2010 med Outlook 2007. Hvordan gør jeg det uden at slette hele pakken?
Jeg har nogle mails liggende i 2010 - hvordan bjerger jeg dem?

mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-07-12 14:48

Først skal du sikre dine mail.

Der er flere måder :
Hvis det er nogle få stykker så videresend til en konto hos yahoo eller lignende . Der ligger de til du sender dem hjem igen.

Er der mange så eksporter med outlook til en fil iet format som din ældre outlook kan læse.

Du kan yderligere finde datafi8len med mailene og gemme den . Så kan de da også genskabes med outlook.
Jeg er ikke helt sikker på om de nyere outlook ikke kan bruge et andet filformat end de tisdligere.
Der hed datafilerne noget med .pst.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-07-12 14:53

Når du har sikret data burde du kunne slette outlook 2010 via kontrolpanelet uden at de går ud over de øvrige officeprogrammer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 19-07-12 16:03

Jeg kan ikke videresende, da Outlook er ovre prøveperioden.
Hvor finder jeg Datafilen?
spimmer :)

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-12 00:54

Søg på dit C: drec og søg efter et filnavn *.pst
Der kan være flere af disse filer, afhængig af hvordan outlook har været sat op. Ofte er der dog kun en.
Standardplaceringen afhænger af hvilken windowsudgave det er .

Men den skulle være til at finde.

Måske kan din ældre outlook pakke den ud ellers må du finde en som midlertyidigt kan installere outlook 2010. Kopier filen over på hans computer så den erstatter den han fik ved installationen. Så skulle dine mail være til at eksportere fra hans computer.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 20-07-12 12:24

Tak for svaret transor.