/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skjule besøgstæller i Frontpage
Fra : tomsen2004
Vist : 486 gange
300 point
Dato : 19-07-12 11:07

Jeg har lavet en lile hjemmeside i Frontpage og sat en besøgstæller ind, men hvordan kan jeg skjule den så det kun er mig der kan se den.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-07-12 11:27

Det kan du jo kun hvis udbyderen af besøgstælleren ønsker du skal have den mulighed...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-07-12 11:28

Tror ikke det kan lade sig gøre,
men du kan lave et tomt LAYER og ligge henover.
---
Eller bare hente din statestik på din sides kontrolpanel

Kommentar
Fra : tomsen2004

Dato : 19-07-12 14:03

Hvordan finder jeg lige "min sides kontrolpanel i Frontpages"???

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 19-07-12 14:26

Fjern besøgstælleren og se dine statistikker på din udbyder/host. Det er en mulighed.

Hvis jeg var dig ville jeg forøvrigt skifte til SharePoint Designer 2007. det er afløseren for FP som du bruger nu.

Jeg har nogle lektioner om SharePoint på min hjemmeside, der viser hvordan man kommer igang med SharePoint.

http://pspdesignerpage.dk

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 300 point
Dato : 19-07-12 15:31

Du kunne også bare lave en side x.html hvor du ligger din besøgstæller og så lader være med at linke til den side.

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 19-07-12 16:16

Tak for svaret webnoob.
Tak for svaret, det lyder som om jeg kan bruge det. Det bliver først efter ferien