/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
acer som skal restorer
Fra : LoneS
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 18-07-12 17:34

hej alle

Har en acer som skal restorer men jeg kan ikke huske hvordan man gør

har i et bud på det

Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-12 18:59

mener det er genstart / 'pigge' F2 tasten ...
så finder du restore, og fabriks-0- stiller / formaterer den

'pigge' F2 tasten = tryk gentagne gange (2-3 gange i sekundet)

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 18-07-12 19:20

Tryk ALT + F10 under opstart, så vil den automatisk begynde at installere fabriksindstillingerne.

Husk at tage backup af alt hvad du skal bruge igen, da ALT bliver slettet.

Falcham

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 18-07-12 20:34

Tak for svaret EA_HS. Tusind tak for hjælpen