/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Y mail problemmer.
Fra : preb1944
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 18-07-12 10:19

Hej.jeg har en y mail adresse.Jeg havde glemt min adgangskode.Prøvede med tre forskellige.
I flg. hjælp skulle jeg så skrive den alternative mail jeg havde opgivet ved start og vente et døgn på besked der.Ingen besked. hemmelig spørgsmål om adgangskode viste bare no matching account fundet.nogen som kan hjælpe med hvad jeg gør derfra ? prøvet at sende mail på anden konto for hjælp med den fungerer ikke så jeg kommer igennem (tilknyttet yahoo help Evt.tak hilsen Preben Olsen

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-07-12 11:13
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 18-07-12 12:31

hej poten.Den har jeg prøvet uden resultat,men tak for forsøget på hjælp.
hilsen preben

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-07-12 12:48

Så er der vel ikke ret mange andre muligheder end at lave en ny mailadresse...

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 18-07-12 14:46

Hurra. Ja jeg ventede et døgn og da jeg idag ved middagstid (efter 44 timer )prøvede igen kom det
frem så ,jeg kunne lave ny adgangskode.Så det er altså lykkedes,selvom det varede længere tid end de havde opgivet,men det er intet problem.
Tak hilsen Preben

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-07-12 15:38

Se det var da en god melding...

Tålmodighed er en dyd siges der