/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Kasket - mørkeblå - køben hvor ?
Fra : PeterPeter
Vist : 479 gange
40 point
Dato : 16-07-12 11:25

Kære alle

Min far ønsker sig en kasket, som den vist på det vedlagte billede.

http://jens-christian.dk/far/far.JPG

Det er vel en slags marine kasket...Mørkeblå, med en lille skygge, med et snoet bånd over skyggen...

Hvor pokker kan jeg købe sådan en kasket ??
Jeg er med på, at jeg kan prøve en masse havne butikker - men kunne nu godt tænke mig info, hvis der allerede nu var nogen der vidste hvor man kunne købe sådan en !!!

Bor i Nodsjælland - Arbejder i København.

Vil helst ikke købe den på nettet, da han skal kunne levere den tilbage, hvis han ikke lige er tilfreds....

Nogen der har en idé ??

På forhånd tak for jeres hjælp....

Hav en god dag..

/Peter

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 16-07-12 12:06

På havne i Hundested er der en masse gallerier, men også en butik med en mange maritime ting, blandt dem mener jeg at have seet netop sådan en kasket i blå som på billedet, der var måske 10-12 stykker men det er 14 dage siden.
Ring evt. til turistkontoret for om rådet, og spørg efter et telefonnummer til butikken.
Go jagt.

Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-07-12 12:52

Tak - Det var en mulighed....
Tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-07-12 13:58
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-07-12 14:31
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-07-12 19:48

Den har alle bådudstyrsforretninger