/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Har du prøvet Windows 8 RC ?
Fra : zoriny
Vist : 754 gange
13 point
Dato : 14-07-12 19:45

Hejsa

Har du prøvet Windows 8 RC - Release Candidate,
eller hvad den nu hedder ...

Hvad er dine personlige erfaringer med Windows 8, hvis du altså har afprøvet den ...

Med Venlig Hilsen

zoriny

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-07-12 19:51

Og du bli'r ved!

Kan du ikke nøjes med at forpeste Eksperten http://www.eksperten.dk/spm/965909 ?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 14-07-12 20:00

Jørn Flemming Helveg Rudolph, Høje-Taastrup Kommune.

Så stop dog din hærgen din klaphat!

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 14-07-12 21:35

Svar dog på det man spørger om ...

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 14-07-12 22:07

Det var da pudsigt, at der er en bruger på Eksperten.dk, der også spørger til Windows 8 ...

Nu er det jo ikke mig, som er "Ikke-Ekspert" ...

Men selv om det var, så er det da et relevant spørgsmål at stille i et andet fora end Eksperten.dk, ikke ?

Faktisk har jeg prøvet den. Bryder mig ikke særligt om den. Men det skyldes nok, at jeg ikke har touch-skærm.

Men andre kan jo have andre erfaringer, ikke ...

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 6 point
Dato : 14-07-12 23:52

Citat
Det var da pudsigt, at der er en bruger på Eksperten.dk, der også spørger til Windows 8 ...

Jørn Flemming Helveg Rudolph, Høje-Taastrup Kommune.

Vi kender dig jo efterhånden for godt - derfor er det overhovedet ikke spor pudsigt

Godkendelse af svar
Fra : zoriny

Dato : 15-07-12 20:13

Tak for svaret netop !

Hammer dårligt svar, men imponerende, at du sådan kan huske en anden brugers fulde navn !