/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse Apps
Fra : Bimse1133
Vist : 296 gange
40 point
Dato : 14-07-12 16:52

I sidste uge var der på P4 en mand der talte om en Apps man kunne bruge når man skulle ude og rejse i europa.
Noget med man hjemme fra kunne planlægge sin reje og lave kort mm så man ikke skulle downloade når man kom til udlandet
Nogen der kan huske hvad den Apps hedder

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-07-12 17:24

WikiHood Plus. Åben app'en et sted i verden, og du får straks masser af information om området: Kort, seværdigheder og de lokales foretrukne steder.

Kommentar
Fra : Klaudi