/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor har I jeres viden fra?
Fra : zoriny
Vist : 713 gange
13 point
Dato : 14-07-12 14:41

Hej alle I, som svarer klogt på diverse spørgsmål, her i dette fora.

Hvor får I jeres viden fra?, og er der nogle kategorier, som I har mere forstand på end andre?

hej fra zoriny

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-07-12 15:00

Hvorfor?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-07-12 15:15

Der har vi jo 'en JR endnu en gang, med profil #184+

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-07-12 15:57
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-12 16:31

Som 59-årig ved man jo lidt af hvert

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-07-12 16:31

jeg vil tro at de fleste lært det på den hårde måde og resten har man læst sig til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-12 16:36

Fra kandu, hvor ellers.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 13 point
Dato : 14-07-12 16:49

80 % af min viden kommer fra Kandu.
Så hvis jeg svarer helt hen i vejret - er det Kandu's skyld og ansvar.
Jeg ved ret meget om ingenting, og ikke ret meget om alt det andet.

Flot logo fra styresystemet Zorin du har fået lagt ind.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-12 17:14

Citat
80 % af min viden kommer fra Kandu. [Selvsikker Nørd!]

Selvfølgelig også nettet.
Da jeg fik min første computer i 2000 anede jeg intet, kun lidt som bruger på jobbet.

I løbet af få måneder fandt jeg ud af en masse ved at kigge på spørgsmål og svar i et livligt IT-forum og stillede næsten ingen spørgsmål.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-07-12 19:01

Citat
Hvor har I jeres viden fra?

Først og fremmest fra mine kære forældrer.Så et langt livs,mere eller mindre heldige erfaringer.

Den smule,der så er tilbage (som jeg ikke ved) får jeg dækket ligeligt mellem Kandu og Google.

Skulle der stadigvæk,være en rest af uvidenhed,spørger jeg konen.(Mest for at opmuntre hende...så tror hun nemlig hun er klogere end jeg mig).

M.

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 14-07-12 19:30

Eyvind, jeg er netop inspireret af Zorin, som man kan se på denne YouTube video som nr. 3 - kan anbefales at prøve ...

Klaudi, ja du taler jo jævnligt om JR. Om han har haft 184 profiler, ja det skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg ved, at enten jeg siger jeg er "ham" eller jeg siger jeg ikke er "ham", eller slet ikke kommenterer, så bliver jeg blacklistet af teamet bag kandu.dk - af en eller anden årsag,
som jeg ikke helt kan regne ud

Tak til katekismus for link ...

Og tak til alle i øvrigt for et svar ...

P.S - Ja prøv zorin ....

zoriny

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-12 20:23

"Zorin" er også navnet på skurken i filmen "James Bond i skudlinien", iøvrigt godt spillet af Christopher Walken, lige så ung som da han spillede en af hovedrollerne i "Deer Hunter".

I kender nok slutscenen med luftskibet der hænger fast i Golden Gate Bridge.

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 14-07-12 21:40

Nåh da ...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-07-12 10:09

Uddannelser, erfaringer - og fra virkelighedens arbejde, samt interesser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-12 10:44

Jeg har zorin 5.2 og 6.0 og mint og ubuntu.

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 15-07-12 12:17

Linus Mint 13, Maya + Ubuntu 12.04 LTS kører også hos mig.

+ Zorin 6.0

Har fået oplyst, på nettet, at Arch Bang også skulle være god ...

http://archbang.org/

Godkendelse af svar
Fra : zoriny

Dato : 15-07-12 19:26

Tak for svaret Eyvind !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-12 21:04

Selv tak - jeg er ved at teste en boot manager som køres fra win7 og som skal vælge
win7
Zorin
mint
ubuntu
og flere hvis jeg kan få den til at boote via et logisk drev

Jeg har leget lidt med denne, men ved ikke nok om stabiliteten.
http://www.boot-us.com/screensh.htm
Den er gratis for private.