/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Danske undertekster
Fra : tadeo
Vist : 765 gange
100 point
Dato : 14-07-12 07:43

Her i Danmark findes en ordning hvor udvalgte udenlandske film, bliver tekstet på Dansk.
Jeg ser en del tysk TV fra ARD og ZDF, men i de sidste uger har de annoncerede danske undertekster manglet!

Mit spørgsmål er, er der andre medlemmer her på "kandu", der har oplevet det samme?

Mine TV og optagere er indstillet til dansk underteksk.

Jeg har indsat et link, så man kan se hvad jeg taler om.

http://www.verdenstv.dk/TV-Guide.aspx

mvh. Tadeo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-12 08:19

Hvor får du signal fra ????

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 14-07-12 08:38

Fra Nal-Medienet.dk, der igen får det fra YouSee

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-12 08:45

Så skal du have fat i din udbyder - underteksterne distribueres af kabelselskaberne (i dit tilfælde YouSee) så det må være i videresendelsen (Nal.Medienet) det går galt.....

Alternativet er en forkert opsætning af dit eget udstyr....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-12 08:57

Her har du sandsynligvis fejlen

Citat
09-07-2012 kl. 11:44

Fejlen gælder også ARD HD. Der arbejdes fortsat på en løsning, og vi håber at den vil være klar i løbet af få dage.

---

06-07-2012 kl. 20:06

Der er i øjeblikket problemer med underteksterne på ZDF HD. Årsagen er en fejl på forbindelsen mellem vores hovedstation i København og vores programleverandør. Vi arbejder på at få løst fejlen hurtigst muligt, men vi har endnu ingen tidshorisont.

Vi beklager de gener, fejlen medfører.

mon ikke den retter sig selv i nærmeste fremtid

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-12 09:00

PS...

Der er tilsyneladende en masse tekstfejl på YouSee - de arbejder på en opdatering....

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 14-07-12 09:07

Tak for svaret refi.

Så kan ma jo håbe at de kan finde fejlen.

MVH. Tadeo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-12 09:09

Selv tak....