/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Værktøjsholdere i tommer
Fra : svendgiversen
Vist : 462 gange
177 point
Dato : 13-07-12 16:33

Da jeg flyttede mit gamle hulbræt med og satte det op i mit nye værksted,
tænkte jeg ikke over at det var i tommer.

Hullerne er boret med ½ tommes afstand og jeg har kun få værktøjsholdere i sort plast tilbage,
de sidder godt fast med 3 dobbelte holdekroge, men det er ikke lykkedes mig at finde og købe nye.

Hvor kan man købe værktøjs holdere til hulplader med tomme afstande?

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 187 point
Dato : 13-07-12 17:01

England eller USA er vel de bedste bud, de bruger stadig tommer.

Fx http://www.amazon.co.uk/Sealey-S0766-Assortment-Composite-Pegboard/dp/B000WZJ7JI/ref=sr_1_4?s=diy&ie=UTF8&qid=1342191266&sr=1-4

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Ddiy&field-keywords=tools+pegboards&x=0&y=0

eller søgninger på tools pegboard eller tools hooks

Jeg ville nok prøve at få bekræftet at det er i ½ tomme mål inden bestilling

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 13-07-12 18:07

Vagns bud lyder fornuftigt og med et VISAkort ved hånden er det ikke noget problem at få værktøj hjem fra UK.
vh
pbp

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-07-12 18:32

Tak,
men jeg havde håbet at der var lokale danske eller tyske forhandlere der solgte dem?

Jeg bor nu tæt på grænsen til Tyskland og har været hos alle byggemarkeder i Sønderborg
og de 4 største i Flensborg??

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-07-12 18:54

Nu har jeg ikke aktier i Amazon, desværre, men det fungerer fantastisk godt, varerne er altid billigere end i Dk, fragten gratis hvis man køber for over 25 £, så jeg er flittig bruger af de europæiske (EU-landes) Amazon-netforretninger. De beregner dansk moms, men ikke den lokale, så for en vare jeg har bestilt idag til ca 30£ røg der 1£ oveni.

Men køb aldrig fra lande udenfor EU, der bliver du flået af Post.dk, jeg fik lige en pakke fra Hong Kong (kunne ikke finde den i EU) til ca 130 kr, posten lagde lige 192 kr oveni, 32 i told (det er OK) og 160 i ekspeditionsgebyr

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-07-12 11:53

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-07-12 12:07

Selv tak, svendgiversen, og god "jagt"