/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 3410 unlock
Fra : yaitti
Vist : 410 gange
20 point
Dato : 01-06-03 11:03

Hej jeg er i den knibe at jeg godt vil have låst min nokia 3410 op da den er låst til orange ?
Er der en der har en gratis side jeg kan få hjælp på eller en af jer der kan hjælpe mig???

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-06-03 11:41

Hejsa til 3410 skal der bruges kabel.

Hvis du selv vil gøre det. Kan du købe et kabel hos www.mobilkabler.dk ......79,-

Jeg har lavet en side http://www.foto.yaboo.dk/dkunlock/dct3_unlock_vejledning.htm

der er en vejledning...Samt forklaring på hvordan du gør.

Kablet kan du osse bruge til 3310,3330,3410,5510

ellers kan du søge efter en der kan låse den op. www.dkunlock.dk

Mvh. www.foto.yaboo.dk/dkunlock ( gratis hjælp til unlockere )
www.dkunlock.com ( er pt. nede klar først i uge 22 9

Kommentar
Fra : soll

Dato : 02-06-03 00:07

hej med dig hvis du ikke selv har kabel til at låse den op kan du finde en unlocker her tæt på hvor du bor.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

det er desvære ikke gratis men det er noget der virker.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 02-06-03 01:51

SOLL LÆS MIT SVAR DER STÅR ALLEREDE www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 10-06-03 08:47

Hejsa til 3410 skal der bruges kabel.

Hvis du selv vil gøre det. Kan du købe et kabel hos www.mobilkabler.dk ......79,-

Jeg har lavet en side http://www.dkunlock.com/dct3_unlock_vejledning.htm

der er en vejledning...Samt forklaring på hvordan du gør.

Kablet kan du osse bruge til 3310,3330,3410,5510

ellers kan du søge efter en der kan låse den op. www.dkunlock.dk
-------------------------------------------------------------------

Mvh. www.dkunlock.com
( gratis hjælp til unlockere )