/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fisketaske men hvilken
Fra : fame
Vist : 742 gange
400 point
Dato : 12-07-12 22:09

Min kæreste vil købe mig en fisketaske til min fødselsdag d. 17 altså nu på tirsdag.
Jeg har to fluestænger, en pirkestang, og en til sø/mosefiskeri.
Så jeg har 4 fiskehjul, div. fluer, pirke, blink, spinnere, og medegrej som også skal være i tasken.
Jeg er til rumopdeling, hvis det er muligt, det gør ikke noget at tasken bliver lidt tung, men måske er der også tænkt på det.
Spørgsmålet er hvilken taske vil i anbefale, husk endelig at kæresten betaler :D

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 12-07-12 22:51

En god fiskevest med en masse lommer og en øsken i nakken til at hænge fangstnettet op i. Ved siden af en lille billig rygsæk til alt det andet: Termoflaske, mellemmadder, avispapir til fangsten, en bøtte salt, myggeolie etc.
vh
pbp

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-07-12 23:04
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-07-12 01:00
Kommentar
Fra : josga

Dato : 13-07-12 22:55

Du har vel ikke tænkt dig at slæbe det hele med ud til søen / mosen, det er der ingen grund til, så
Uanset hvilken taske du vælger skal den kunne indholde -- madpakke, termoflaske, 2 hjul, flueæske, kniv og ekstra vanter og en æske med andre småting som du ikke kan undvære eks. plaster- tang-springringe-kroge-svivler-olie.

Hvis du så skal ud og pirke skifter du stængerne og tilbehøret ud med det så skal bruges til det.

Tasken må da gerne indholde en stol så du kan sidde ned en gang i mellem.

mvh. josga