/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hej ØV 4
Fra : betterwisser
Vist : 422 gange
300 point
Dato : 12-07-12 21:52

Jeg skal af med de POINTS på en retfærdig måde)

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 08:08

Hej betterwisser.

Vist er det svært at give poings til så fremragende skribenter - lad fornuften råde, rod lidt i gryden og glem alt om samvittighed, så kommer du sgu' nok ikke galt afsted !

De bedste hilsner.

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 09:46

Hej ØV 4

Nej du......, den går ikke, det er jo begyndende BalleRøvs stil, og han er kommet galt af sted mange steder

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 11:01

Hej betterwisser.

Hvordan i himlens navn skal vi blive anderledes, når denne løgnhals ustanselig påvirker os alle ??
Han har meget større indflydelse på hele tilværelsen, end vi overhovedet bryder os om at tænke på og, ikke mindst, end han selv ved af !! For dér rækker hans evner ?(heller) ikke !!!
Noget af det mest forfærdelige må være at blive sammenlignet med Oraklet fra Løsning, så nu vil jeg bede om en undskyldning for din anklage mod mig eller også må du bevise dét - der skal beviser på bordet, og dem er du ikke kommet med inu

ØV4

Hvor er livet dog herligt - hvad skulle vi ellers foretage os, end drille storskryderen fra Bottrup, hvis mage ikke findes. Selv Münchhausen var en ren sinke sammenlignet med løgnhalsen.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 11:11

Hej ØV4

Jeg beklager, hermed min udefåretbehåldene ondeskylning, det vil ej fårekomne mære, ihvertifald ikke før næste gang

Det hjælper squ når man trækker " Ballerøvs kortet"

Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 300 point
Dato : 13-07-12 11:18

Jeg accepterer din undskyldning !!!

ØV4
Multi-X

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 12:31

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 12:39

Kære betterwisser.

Mange tak for den helt usædvanlige gestus med at tildele så mange poings til de ufejlbarlige skribenter på kandu.
Du har samtidig vist, hvorledes det simpelt kan gøres af andre, som måtte have problemer med at give point til flere personer - tak for dét !

De bedste hilsner
ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 13:01

Man skal aldrig glemme hyggen

Mvh
BW