/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Backup af DVD'er
Fra : jakiil
Vist : 569 gange
90 point
Dato : 12-07-12 18:21

Hej

ER der nogle det kender et godt ptogram jeg kan bruge til at tage backup/kopi af mine dvd'er over på en ekstern HD? Jeg håbede at jeg så kunne tage HD'en med i campingvognen og se filmene derfra på vores fjernsyn.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 90 point
Dato : 12-07-12 19:26

Dvdfab er et rigtig godt program, jeg bruger det ikke selv

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 12-07-12 19:39

Kan det også klare de dvd'er der er copy-sikret fx Disney?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-07-12 19:42

De kopi sikret dvd jeg IKKE har prøvet på, virkede det fint

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-07-12 19:55

Jeg bruger også dvdfab - ja, og det kan også tage copy-sikret.

et andet program
http://www.altomdata.dk/let-backup-af-dvder

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-07-12 01:30
Godkendelse af svar
Fra : jakiil

Dato : 13-07-12 06:37

Tak for svaret webnoob.

Tak for anbefalingen af programmet du ikke bruger.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-07-12 06:49

dvdfab er ligeglad med om der er copi sikring eller ej , den copiere bare

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 13-07-12 11:46

DvdFab er godt hvis man vil komprimere/fjerne noget
AnyDVD HD er meget enkel og hurtig hvis man vil ha de hele med, og da Harddisk plads ikke er in problem mere, foretrækker jeg AnyDVD (aldrig en ups jeg glemte at tag x eller y med)
http://www.slysoft.com/en/anydvdhd.html

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-07-12 12:12

dvdfab kan også holde på størrelsen så man ikke skal gå på kompromi med kvaliteten, men den kan også komprimere filmen, så jo så gå ud over kvaliteten. Tror jeg