/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Undervisning i skomagerpot?
Fra : sorenskandu
Vist : 305 gange
20 point
Dato : 12-07-12 08:55

Jeg mangler et skub for at få mit spil til at flytte sig. Har du lyst/mulighed for at give mig nogle timer, så meld endelig tilbage. Jeg bor i København.
Mvh/Søren

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-07-12 09:07

Du har i hvert fald en god fantasi med at finde på nye profiler Jørn Rudolf...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 12-07-12 11:27

Citat
Jeg mangler et skub for at få mit spil til at flytte sig

Hvor havde du tænkt dig at flytte spillet hen?

Mvh. SKOMAGERDRENGEN

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-12 14:10

Tag rigeligt med penge ind på et værtshus, og spørge om der nogen som tør spille mod dig.
Når du ikke har flere penge, er det muligt du har lært grundspillet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-07-12 20:53

hvorfor fisen skriver du egentlig privat til mig hvis dete skulle være tilfældet som du skriver?

Undskyld, men jeg tror der ligger en misforståelse bag din kommentar.
Den lyder underforstået, men jeg er spritny på kandu.dk, så giv mig evt. et hint om din hentydning.
Mvh/Søren

Se nu bare at komme ud af busken og lad mig så se om du ikke er den berygtede
Jørn Flemming Helveg Rudolph

Kommentar
Fra : sorenskandu

Dato : 13-07-12 22:56

webm > Hvis du er stødt over, at jeg skrev til dig personligt, så modtag min undskyldning. Men forestil dig blot et øjeblik, at jeg ikke er den, du tror jeg er. Bliver det så ikke klart, at dit første indlæg kan opleves som malplaceret? Jeg har ikke noget at skjule, for jeg er ny herinde. Gør mig den tjeneste selv at komme ud af busken: Hvad handler det om, når du omtaler denne Rudolf? Hvad skal jeg gøre for at komme overens med dig? Ikke at det holder mig vågen, jeg er blot overrasket. /S

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-07-12 16:08

Absolut ikke stødt - blot overrasket / eller måske ikke...

Hvis du ikke er omtalt person glemmer du blot alt om det igen og kommer frem med dit ærinde...

God weekend.