/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Script fejl
Fra : ppk
Vist : 847 gange
300 point
Dato : 11-07-12 21:19

Hej

Jeg er begyndt at få denne besked hver gang jeg åbner en eller anden internetside !

Script fejl

Der opstod en fejl i scriptet på denne side.
Linje: 1
Tegn: 1
Fejl: Objektet understøtter ikke egenskaben eller metoden "loaded_0"
Kode: 0
URL: https://apis.google.com/_/apps-static/_/js/gapi/plusone/rt=j/ver=RkcMz1f-Sco.da./sv=1/am=ly-

Vil du fortsætte med at afspille scripter på denne side ?

JA NEJ

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kommer af med denne besked ? er træt af at se den hver eneste gang man åbner en side.

Bruger Windows 7 og Explore

Hilsen
PPK

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 11-07-12 21:32

Hvad skal du gøre ved scriptfejl i Internet Explorer?
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/What-should-you-do-about-Internet-Explorer-script-errors

Slå scriptfejlfinding og meddelelser fra i Internet Explorer
Scriptfejlfinding og meddelelser er slået fra som standard. Hvis de er blevet aktiveret, skal du benytte følgende fremgangsmåde for at slå dem fra igen.

1.Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Internet Explorer.

2.Klik på knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.

3.Klik på fanen Avanceret, marker felterne Deaktiver script-fejlfinding (Internet Explorer) og Deaktiver script-fejlfinding (anden).

4.Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Vis en meddelelse for hver scriptfejl, og klik derefter på OK.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 11-07-12 22:20

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-07-12 16:41

velbekomme