/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mincraft
Fra : pbs92
Vist : 464 gange
35 point
Dato : 10-07-12 15:15

har lige købt mincraft men hvergang jeg prøver at downloade det..

stopper den efter kort tid og skriver "fatal error occured(4): connection reset"

hvad kan jeg gøre for at få det til at virke

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-07-12 15:38
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-07-12 15:42

Hvad er mincraft?????

Hvis du henter den fil på 270KB så skal du sørge for at din firewall er åben
for den port du henter det fra - plejer at være enten 21/ 80 / 443.
Filen er et program der - henter selve programmet du har købt
og det skal på nettet for det.
Prøv at brug Windows firewall og ingen anden.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-07-12 15:49

Citat
Hvis du henter den fil på 270KB

http://www.minecraft.net/download