/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Lidt mere Ballegaard
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1657 gange
300 point
Dato : 10-07-12 11:30

Vi skal ha' lidt mere Ballegaard, han er åh så sjov - særligt når han igen og igen stiller spørgsmål der er så dumme, at selv guderne må forbarmes

Nu har Bent Ballegaard igen igen igen igen spurgt som vinden blæser.
Bent spørger således:
Citat
Så er loven om randzonerne vedtaget med ikrafttræden pr. 1. sept. De bliver 10 meter brede og der må hverken sås afgrøder, gødes eller sprøjtes. Ca. 50.000 ha er der tale om.
Får offentligheden adgang? Må der drives jagt?
Hvor er Danmarks jægerforbund?

Ja Bent, offentligheden får adgang. Det ved alle
Ja Bent, der må drives jagt.

Hvor er DJ, spørger du. Bent, din store knold, foreslaget er over halvanden år gammelt, og hvorfor fanden har din gamle formand, Ole Roedhoved, ikke gjort indsigelser imod det..? Ja hvorfor Bent. Kom med svaret.

Mvh.
Tommy
Der nu griner sin røv i laser......Bent!! "i laser" betyder i stykker - og har ikke noget at gøre med et lasersigte.....bare så du ved det.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 310 point
Dato : 10-07-12 12:06

Det viser jo blot, at Bendt Balledoof som sædvanligt ikke har fattet en lyd. Man fristes til at kalde det ord-flom, således han dog igen tror han stiller intelligente spørgsmål - jeg går ud fra du har sakset fra DJ-debatsiden !!
Jeg fik at vide i aftes, at han ligeledes har fået ny bil i stedet for den gamle Volga, nemlig en personsvogn-model i samme sølvgrå farve som den gamle - så skal vi sige tillykke ??

ØV4

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-07-12 12:09

Du får ham til at lyde som en soldat der glæder sig til 3. verdenskrig.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 13:19

Hej ØV4, jo det er sakset fra Bents sidste bastion og hoforgan DANMARKS JÆGERFORBUND, hvor flere skribenter har besluttet at lægge Bent på is. Den eneste der ikke har fattet det, er Bent selv.
Han tror, at grunden til folk ikke svarer ham er, at de er blevet mundlamme over den måde hans sekretær har udformet spørgsmålet på. Ja man korser sig.

Nu regner jeg da med, at oraklet fra Løsning Sogn popper op i tråden her - selvfølgelig sammen med sin nye sekretær og giver et svar på, hvorfor Ole Roedhoved ikke gjorde indsigelser mod den "nye" lov om randzoner.

Jo, lad os endelig ønske Bent tillykke med sin "nye" bil - så lykkedes det da endelig Bent at forny sig. Er der forresten hængertræk på dytten?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-07-12 13:32

Panik Bajutten aner jo som bekendt intet om jagt biologi, hundtræning, og almen omgang med våben, ikke at forglemme normal omgang med sine medmennesker.

Han er og bliver rendyrket industrijæger på foder - fede udsætter plutfugle.

I hans tågede verden, opfatter han jo ikke, at de 50.000 HA er og bliver oaser for vildtet, lidt a´la brakmarkerne, som de her bræmmer egentlig er en " bytte bytte købmand" for.

Klamp Ryg og Svinedrengen Ballesprederen kender kun til, gærede fodertønder og en god gang stubmark til plutudsætterne lige før jagten, det er hans natursyn og horisont. Forøvrigt er den absolut størst, hvis han får kæmpet sig ned på hans gigant vom, af en spisetønde, hvis HÆ bliver brugt som liggeunderlag er udsyntet fænomonalt.

Så hvor er DJ i dette spil,-ja hvor skal de være-, der kan kun klappes lidt i hænderne hos jægerne, det kræver selvfølgelig også, man har lidt indsigt i, hvad disse bræmmer kan udvikle sig til, og den har KnaldBalle jo så afgjort ikke, svaret ligger atter igen i hans fremturen.

Hvis man nu kunne få lov til, at vælte en god gang barjord op med en to-furet plov i overgangen fra mark til brak, ville det kunne redde mange ny udklækkede // for Ballesmutteren nyfødte// ager-og fasankyllinger.

Jagtretten til arealerne er jo ikke fjernet så det er et plus for vildtet og hermed også for jagten.
Og når Bajutsutteren læser dette indlæg,- for det gør han jo)), JA det offentlige må vælte sig rundt på de 10 meter bræmmer efter forgodtbefindende..

Så måske skulle MULTI-X gå er lur march på Løwenholt gods, så starter Ballesrøv helt sikkert grillen op og kører Camplet-traileren frem, med varme grænsebajere og paphovedvin

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 13:51

Citat
Så måske skulle MULTI-X gå er lur march på Løwenholt gods, så starter Ballesrøv helt sikkert grillen op og kører Camplet-traileren frem, med varme grænsebajere og paphovedvin
Se, det var en opfordring til alle, som skulle få lyst til at se, hvor smukt der er på Løvenholt gods - især efteråret, træerne er så smukke i deres løvfalds-uniform - og hvem ved, måske får I et gruppebillede i 4000 eksp. med hjem - fotograferet af selveste canonfotografen, Mr. Hæ him self.
Jaaaaa, vi glæder os.

Mvh.
Tommy.
Snart skal min sangstemme gjalde over Løvenholt - Er du dus med himlens fugle og skovens grønne træer - og Balles plutfasaner, der løber her og der.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-12 16:19

Her er inspiration,til DK`s største komiker,Jan Gintberg.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-07-12 17:33

Én af mine gode østjyske venner, har planer om at lave en ekskursion til Løvenholdt med deltagelse af de jægere som har lyst !!
Efter sigende, er der faktisk en hel del skov/sti-systemer hvorpå man har lov at betræde. Man har ligeledes fået tilladelse til at bevæge sig andre steder, som normalt ikke er tilgængelige for offentligheden og det giver jo muligheded for at fotografere på de skønne arealer !
Gad vide hvordan Balledoof tager imod den besked ?

Er der forresten hængertræk på dytten? Nej kære Tommy; planen er, at Hæ bliver smidt op i bagagerummet og blot skal holde fat i camp-letten - gad vide om han kan nøjes med at få lange arme og ikke også blive langfingret ??

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 17:58

Hæ i bagagerummet..???? Så er bagparten på dytten vel forstærket- ellers ryger skærmkasser og udstødningsrøret sig en tur.

Nå tilbage til Balles spørgsmål. Nu skriver Balle von dummkopf dette:
Citat
Bent Ballegaard, Løsning - 10-07-2012 14:22 Skriv svar

Undskyld! Men helt uvidende om, hvad DJ har gjort/foretaget sig tidligere er jeg ikke. DJ var blandt andet imod offentlig adgang, hvilket også fremgår af hørringssvaret.
Det er der nu blevet, ifølge den endelige vedtagelse af loven, tredje behandlingen, som også er den, der angiver ikrafttrædelses dagen.
Derfor er det vel helt ”normalt” at spørge: Har den nye ledelse i DJ fulgt sagen op og videre ført det, som blev besluttet før formandsvalget?

ABB-H.

NB. Oplysning til Ole Jensen.
En lov behandles tre gange i folke tinget!!!!
Altså, han var åbenbart ikke uvidende....høøøø....hvorfor så spørge..????
Hmmmm..selvfølgelig har DJ gjort indsigelse mod offentlig adgang - det har landbruget selvfølgelig også.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-07-12 19:32

Tommy spørger - og ØV kommenterer:
"Er der forresten hængertræk på dytten? Nej kære Tommy; planen er, at Hæ bliver smidt op i bagagerummet og blot skal holde fat i camp-letten - gad vide om han kan nøjes med at få lange arme og ikke også blive langfingret ??"

Det bliver et syn for guderne. Hæ er i forvejen skabt med alt for korte ben, og bliver armene længere, så ligner det efterhånden noget man finder i junglernes trætoppe rundt omkring på denne syndige klode. En positiv sidegevinst bliver så, at Hæ kan kratte sig overalt på "konstruktionen".

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 19:48

Me Balle -You Hæ'in

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-07-12 20:11

Citat
Er der forresten hængertræk på dytten?

Der bør laves om til HÆtræk, med bufferfunktion, vi garantere for en blød opbremsning, det giver airback en hel ny betydning

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-07-12 20:16

Den nye " Balletrækker" har vel baghjulstræk, ellers går det aldrig, med det tricks med HÆmandens anhængertræk fidus, forhjulene når aldrig jorden, hvis det er en standard Japser

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 20:25

Når Hæ ligger i bagagerummet tror folk, at Balle er begyndt at reklamere for Michelindæk.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 20:50

Hmmmm, vi skla nok ikke forvente at Balle dukker op og overøser os med visdomsord.
Det kunne ellers være interessant at vide, hvad den kære Balle havde i tankerne, da han stillede sit spørgsmål på sin egen hjemmebane, DJ-debatten.
Næææææææh som muflonen sagde, da den blev bundet til et træ og gjort klar til aflivning af storvildtsjægeren fra Løsning......Nææææææh, Balle skal sku' nok vare sig med at kommentere mere her - allerhøjst et får vi at se fra den kant - og godt det samme.

Husker I forresten dengang, da Balle skrev: "Mig kan I ikke lukke kæften på"
Det ku' vi så -endda lige så nemt som at skyde en tam, svinebundet muflonged.

Mvh.
Tommy.
Det haver så nyligen regnet

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 22:10

Sidste nyt

En skribent på DJ-debatten svarer Bent med, at det må være agurketid siden han kan spørge om noget så åndsvagt.
Men Balle er jo som bekendt rap i replikken - han svarer
Citat
Der stilles et par spørgsmål og straks er der en "klogeÅge" på banen, som pludselig taler om agurker.

Det skal han tale med L.K. om, dem er han ekspert i.
Jeg har på intet tidspunkt nævnt dem!

SABB-H.
Ja ja Balle, du er ikke den største agurk i kassen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-12 23:35

Hva`så d`herrer,kan nogen "stikke" denne:

http://peecee.dk/upload/view/374740
http://peecee.dk/upload/view/374742

Lissåcirka skudt den med min Canon...canon. Og den er der igen i morgen.....elsker fisk???

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-12 23:56

Hold da kæft, flot billede af Mikkel. Har du gjort den "halvtam" ?

Mosebaek, du må lære os at uploade billeder.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-12 23:59

Bare rolig,det er ikke min bil.Kører ikke i noget Fransk skrammel.

Min Angela Merkel Opel holder bagved.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-07-12 00:06

Nemlig! Kom nu med fidusen. Hvordan oploader man egne billeder - så de kan ses på KANDU????

Sjovt med en ræveven.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-07-12 00:36

Citat
Hold da kæft, flot billede af Mikkel. Har du gjort den "halvtam" ?

Den er ialtfald ikke menneskesky.Bliver roligt siddende,mens biler kører forbi.
En lysfisker smed et par småfisk over til den.Dem åd den med velbehag.
Billedet er taget i udkanten af vildtreservatet.Også kaldet Thy Nationalpark.
Troede om den måske var syg,men den virker frisk og veloplagt.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Åbn www.peecee.dk
Klik på "Gennemse". Så ryger du ind på dit "Stifinder".Naviger dig frem der,efter dit billede.

Markèr den og klik på "åbn".

Tilbage i "Peecee" klikkes på "Upload". (Der går nogle sekunder).

Klik på dit billeds navn under "Upload Succes".

Nu står linket til billedet,øverst i browseren,i titel bjælken.Kopier den,og indsæt på vanlig vis i Kandu.

(Selvfølgelig samme proces,hvis du vil sende et billede i f.eks. en e-mail).

NB.:Der er mange andre billed-overførselsprogrammer,men jeg er mest dus,med peecee.dk

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-07-12 01:18

Et lille tip:Jeg går altid først ind i "Stifinder",finder mappen med billedet i.

Sørger for at aktuelle mappe er markeret.Lukker så "Stifinder".

Når så Stifinder åbnes igen,(gennem peecee) er det altid den rigtige mappe der vises.

Sparer een for en masse navigering i Stifinder.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-07-12 08:20

Det er sgu' lige før jeg melder mig under fanerne hos DJ, blot for at kunne følge tumlingen Balledoofs bedrifter på deres debatsider !!! Med eller uden agurker !!!!

Denne klovn kan benævnes med ét eneste ord: Unique

Man skal blot aldrig glemme hans visdomsord:"Jeg holder øje med dig" Dette kan vi så passende returnere med et: Tak i lige måde, kære Balledoof !!

ØV4
Én af Ballens sande venner

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-07-12 09:51

SIDSTE NYT.......SIDSTE NYT...

Flere skribenter går Balle lidt på klingen for at høre hvad hans agenda egentlig var, siden han spurgte om noget han godt vidste.

Balle gør det han er bedst til, nemlig at skrive før han tænker.

Citat
Du kommer i dit første indlæg med flere link til sagen og jeg svare, at dem kendte jeg skam godt, ligesom jeg også kendte til den politik, der blev ført i denne sag indtil formandsvalget, mere er der ikke i det – er det så svært at forstå?

Hvis man, som du, VIL misforstå en tekst, så er det den nemmeste sag i verden.

Jeg mener stadig det er helt vedkommen at beskæftige sig med denne sag, da den bestemt ikke er afgjort i nu. Landbruget har jo lagt sag an imod staten!

Derfor er det vel også helt naturligt, at spørge: Hvor står Danmarks Jæger forbund? ( støtter de landbruget?)

Føre de den politik videre, som O.R.J. på begyndte? Sker der ingen ting? Eller ønsker C.L.C. at føre en helt anden politik?
Alle disse spørgsmål har vi ingen svar på og dine indlæg, har jo bestemt heller ikke været særlig oplysende.

SABB-H.

Balleknolden føler sig misforstået...

Er der nogen der ved hvad "H" står for? Mit bud er, Hul i hatten.
Men det kan selvfølgelig også være en af Balles mange slåfejl..?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-07-12 10:38

Vrøvl:
Citat
(Selvfølgelig samme proces,hvis du vil sende et billede i f.eks. en e-mail).

Glem hurtigst mulig denne linje....må være skrevet,efter jeg faldt i søvn.

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-12 10:55

Rent bortset fra det har adskillige landmænd fået tilsendt kort som er helt forkerte, med masser af vandløb der ikke eksisterer og eksisterende vandløb der ikke er påtegnet.

Har de brugt kort fra før luftfotoet blev opfundet, eller har de taget hjulspor med fra Google Earth ?

Ministeren trådte frem i TV i går og påstod at der ikke var fejl..........men det skal de jo også ifølge deres jobbeskrivelse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-07-12 11:26

Citat
Ministeren trådte frem i TV i går og påstod at der ikke var fejl..........men det skal de jo også ifølge deres jobbeskrivelse

Det passer IKKE, den konstruktion er aldrig trådt frem. Den ruller og rokker henover gulvet med ild og svovl ud af alle åbenstående huller
Maskinen skal næsten have ilt, hvis hun skal bestige folketingets talerstol.
Har aldrig været klar over, at en fødevarminister skulle prøvesmage, alt det usunde samt være god for en pakke halvvåde Ceciel om dagen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-07-12 11:54

En god cecil er nu ikke at foragte....host host host.... Nej spøg til side....
Uanset hvor stor, tyk og grim vores Mette er, fremsætter hun blot det, som den tidligere regering havde vedtaget. Personligt er jeg rigtig glad for, at der nu bliver indført 10 meter bræmmer fra vandløb og søer - det er rigtigt godt for miljøet og vildtet. Okay ingen roser uden torne (Thorning)
Det er noget rigtigt lort at offentligheden får fri adgang - ikke fordi, jeg ikke under den almene befolkning en tur i naturen - men generelt set, er mennesker nogle store miljøsvin, som smider alt muligt skrald i naturen.
Det er også under al kritik, at landmændene ikke får en større erstatning på det jord de må afgive. Meeeen mon dog ikke, at landmændene henad vejen (når vi får en ny regering) får forhandlet det på plads.

Jeg kan ikke se hvad DJ skal afgive protest imod??? For bedre vilkår for vildtet? For mindre gylle i vandløb og søer? Fordi landmændene taber lidt mønt?

Mvh.
Tommy.
Skal se Tour de France i dag. Jeg cykler selv med hjemme i stuen på kondicyklen. Konen er center vandhenter

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-12 12:22

Citat
Det er også under al kritik, at landmændene ikke får en større erstatning på det jord de må afgive. Meeeen mon dog ikke, at landmændene henad vejen (når vi får en ny regering) får forhandlet det på plads.

De burde få løbende erstatning reguleret efter pristallet på produkter der kunne have været solgt.

Resultatet bliver jo bare mere intensivt landbrug for de som ikke er 100% økoligske, dvs mere gødning (ulovligt importeret), GMO og alt det andet snavs.

Det næste bliver vel at danske virksomheder der har den mindste smule udledning af renset røg og renset spildevand får ordre til at skære 20 % af produktionen.

Her i Odense boltrer store fisk sig i åen, vandet er kun mudret når det har regnet krafigt på brinkerne og planterne gror lystigt på bunden uden at klumpe sig i store områder og sluge ilt ved forrådnelse, så hvilken forurening er det lige at der kan findes her ??????

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-07-12 12:45

Citat
Her i Odense boltrer store fisk sig i åen, vandet er kun mudret når det har regnet krafigt på brinkerne og planterne gror lystigt på bunden uden at klumpe sig i store områder og sluge ilt ved forrådnelse, så hvilken forurening er det lige at der kan findes her ??????
Det kan jeg så af gode grunde ikke udtale mig om. Det eneste jeg kender til Odense Å er, at jeg for et par år siden sejlede med en af turbådene - med Jazzmusik, leveret af rigtig levende Jazzmusikere. Nøøj det var hyggeligt. Jeg følte for et kort øjeblik, at jeg var i New Orleans.

Med hensyn til ulovligt importeret gødning. Det er rigtigt, at der har været en sag - eller to, men som i resten af samfundet er der også brodne kar i landbruget - og de brodne kar vil være der, uanset om vi har en lov om 10 meter bræmmer eller ej.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-07-12 14:46

Citat
men som i resten af samfundet er der også brodne kar i landbruget

Ja,som der også er,blandt os parcelhus ejere. Jeg har før spillet forarget over,at man ikke kunne ordne en smule have,uden brug af giftige midler.

Nu kryber jeg selv rundt,mellem hækkene med Roundup sprøjten.Ligger ind imellem i flyverskjul,for at naboerne ikke skal opdage noget.

Jeg er desværre ikke selv,een af vorherres bedste børn.

M.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 11-07-12 15:13

Kan SABB-H stå for Sehr attraktiver Bent Ballegaard - Haubtman

SHV, skal liiiiiiiige på lokum

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-07-12 18:47

SABB-H står nok for:

Særlig Aktiv Bajut Betvinger - Hozenscheisser

Moesebaek! fine billeder du fik der, vi må prøve at bruge din vejledning.
Den ræv burde værre bedre i pelsen med alle de fisk, måske kan du få et godt billed af den i vinterpels, hvis den holder fast til der.

Det med ukrudt er da noget opreklameret gas, mælkebøtter er da pæne, bare ikke i min græsplæne

Det forlyder nu fra en utæt svensk kilde, at Bimle Bent nu vil udgive en ny bog med denne titel:.
Mit Nye Liv Som Randzone Dusker:

Førende politikkere hos LA er overstadige, undtagen et enkelt medlem som udtalte,- det passer ikke rigtig til min kugler, mens han smed endnu vandmelon efter Johanne, denne gang forsøgte han med ekstremt højreskrue, for at hive skøjterne væk under furien, mens han sang-" sikke en dejlig dag der er idag"-, altså kun omkvædet, alt andet var for meget for ham, så skal man magte kunsten, at kunne håndtere multitasking.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-07-12 20:35

SIDSTE NYT SIDSTE NYT

Efter noget mundhuggeri mellem Bent og resten af DJ-skribenterne, skriver Bent - og vi husker på at Bent er rap i replikken:
Citat
Hold Jer dog til tråden!!
Kan i genkende den såkaldte kobling i alle Bents skriblerier?
Så snart han bliver modsagt er det personfnidder.

Nå men, en Herre ved navn Per Aatoft, spiller åbenbart samme melodi som vi gør her på Kandu, især når det drejer sig om Bajutten.

Læs Pers indlæg
Citat
#13 Rundkørsel - Per Aatoft, Randbøl - 11-07-2012 17:02 Skriv svar

Var du ikke ikke ligge hoppet af kareten herinde VOLVO-H? jamen så velkommen tilbage atter igen, med dine hyggelige og givne indspark.

Du har fået samtlige stillede spørgsmål, endda meget godt besvaret kort og præcist, med links og forklaringer, både omkring hvordan folketinget fungere og omkring bræmmer.

Nu mangles der bare en lille tak for hjælpen, til den venlige medjæger, som pænt og sobert gav sig tid til, at afhjælpe din manglende viden omkring spørgsmålende, det vil se mest fornuftigt ud, når tråden læses igennem, der behøves ikke at bruges tættekam, for at komme frem til en sådan konklusion.

Tilbage står det store forkromede 10.000 kroners spørgsmål, hvad vil Bent mon svare?
Garanteret noget med personfnidder - eller hold dig til sandheden - eller vor er biviset det er ikke set inu.

Mvh.
Tommy.
Er helt forpustet efter et hektisk Tour de France på kondien....meeeen, jeg er kom da i gult.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-07-12 08:03

Hej Kaptajn-Tommy.

Det er utroligt så meget tid der bliver Bent Ballegaard Knudsen til del ! Ikke blot på kandu, men i allerhøjeste grad på DJ's hjemmeside ! Hvor længe vil de menige medlemmer af DJ finde sig i den tilsvining og sjoflen, som åbenlys finder sted, fra bemeldte herre ? Jeg vil lige indsparke, at jeg ikke selv er medlem af DJ og derfor ikke direkte interesseret i hans gøren og laden, men DJ er jo en organisation som skulle fremme jægernes tarv og interesser over for det officielle Danmark og bl.a. blive hørt i den fremtidige lovgivning på jagtområdet - og så tillader man sig at lade en sindssyg person som bb1 udtrykke al den galimatias ? Godt nok har vi demokrati, der skal være plads til alle osv. osv., men nu har psykopaten i en årrække udvist en ligegyldighed over for alle - den eneste kloge i hele verden er - Bent Ballegaard Knudsen. Derfor alle jægere: Kræv at denne person nægtes adgang til at skrive på DJ's hjemmeside, og lad ham så nøjes med f.eks. kandu - her kan vi nemlig stoppe ham eftertrykkeligt !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Stadig Multi-X'er

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-07-12 11:11

Nemlig! Og her på KANDU modtager vi gerne udskrifter fra DJ-siden, så vi trods alt stadig kan have noget at more os over. Edermageme surt i dag. Torden og lynild med hagl og tunge dråber. Skulle egentlig have været på jagt - men fortrød i sidste øjeblik.
Godt at "høre" fra Provsten igen; og hvor har du dog ret. Det er uforståeligt, at Ballegaard stadig er medlem af DJ. I DLS blev han ekskluderet med fuld musik og stående klapsalver, men det kan man stadig ikke hitte ud af i DJ.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X og pissevåd.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-12 12:18

Citat
Den ræv burde værre bedre i pelsen med alle de fisk, måske kan du få et godt billed af den i vinterpels, hvis den holder fast til der.

Den har jo været der,een tre ugers tid.Vil snarest slå en smut forbi,stedet igen.
Spekulerer på,om jeg skulle stjæle en levende høne.For li`som at ha`en go`bid,med til den.
Den gider jo nok ikke en Bornholmerhane,fra Brugsens køledisk.

I forbindelse med et ord,der går meget igen her i jagttrådene,nemlig "udsatte" (fugle/fasaner).
Kom jeg til at tænke tanker:Igen et dansk ord,der kan betyde flere ting.

F.eks. "Udsatte" børn.Her menes nok børn med en dårlig social baggrund.(Uanset om de er ude eller inde).
Anden eks. "Udsatte" fugle (Fasaner) er sat ud i det fri.Men de er også "udsatte",for at blive skudt.
Altså er de dobbelt "udsatte".
Kan i følge mig??? Nu kniber det også for mig selv Jeg er lige ved at tabe tråden....altså ikke jagttråden.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-07-12 14:14

Mosebaek.

Det er sgu' nok billigst at stjæle en høne ét eller andet sted, end at skulle købe en Bornholmer-hane; de koster en bondegård !!
Jeg tror de fleste kan følge dig i dine eksempler ! Men man kan frygte at Ballegård får noget galt i halsen og så har vi balladen, som de siger i radioenen om lørdagen !! Får han først vendt og drejet tingene fuldstændigt på hovedet, ja så kan alt ske - men så må vi jo , som sædvanligt, hjælpe ham !
Og det gør vi glade og gerne, helt uden omkostninger for ham
Mon ikke han vil gøre klogt i at behandle os værdigt, når han nu bliver smidt fra af DJ's debatsider. For så har han ingen steder at "skrive" og det er ikke godt for en forfatter ??

ØV4
Al magt til Ballegårds hund

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-12 16:46

Desværre,den var der ikke i dag. Så i må nok nøjes med denne:
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=lO_KOB-gUps&NR=1

Det er nok ”Ræven fra Boddum Bæk”.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-07-12 18:26

Kære Mosebek
Havde jeg en "ræveven" ville jeg ikke betænke mig på at fodre den med stjålne eller ikke stjålne høns. Man bliver rigere af at interessere sig for dyrene i naturen - også på P-pladser. Ville gerne selv have en tam ræv og har lige kigget på en masse optagelser på YouTube.
Jeg havde engang (som dreng) en tam gås, som i modsætning til Ballegaards gås var sød og rar overfor fremmede. Det må være Ballegaards psyke, som skabte problemer for hans gås i forbindelse med omverdenen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-07-12 20:04

Uden at skrive stolpe op og ned - som jeg desværre har for vane, giver jeg dig ubetinget ret, kære Provst.

Mosebaek, jeg kan godt forstå du har følelser for rævbassen.

Desværre - eller heldigvis, der er intet nyt under Balle's tråd....til gengæld, er han begyndt at øffe med i en anden tråd. Gudved hvordan den tråd kommer til at udvikle sig..?

Jeg lader tråden stå åben et par timers tid inu

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-07-12 20:34

Hvor øffer Balledrengen????

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-07-12 21:10

Jo, nogen har fremsat et foreslag om bladet "Jæger" skulle udkomme elektronisk, fremfor som nu, i papirudgave......Ja... Balle er imod elektronisk blad...(det er jeg sådan set også) men vi kender alle Balle og hans argumenter....tsk...tsk Folk bliver squ ophidset

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-07-12 21:13

Hej Mosebaek

Så må du ofre et par ferske majskyllinger på Mikkel Line. Vi X mænd vil se en kraftig fed, glinsende rævemutter med strut mave, den ræv har de rette gener, det kan ses, når man forstørre dine udemærkede Canon billeder.
Vi vil også have en ræveven, hvad med en støttegruppe
Hæ har vist stukket sylten ned i en nødudgang fra en mårhund, af bare misundelse over din billedkvalitet

Hej Tommy
Absolut intet kan trives under Ballesprederen og han har aldrig ramt den " røde tråd" nogen steder , glimrende stykke musika forøvrigt

Hej Tonga
Du må på sundet, sammen med BalleTågen og få fanget en tun til vores kommende ræveven, det er ganske fint, at det kun er dig og tunen., der ankre op lidt syd for Snekkersten

Hej Øjenvidnet
Du er litterært skadet af Ballerøven, vi X-mænd stjæler ikke høns, det har vi Bent Ballerøv Knudsen til og det mestre han til fuldkommenhed, ellers må du på genopdragelsesjagt,- ØV, hvis de kedelige takter forsætter)).

Mvh

MULTI-X
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-07-12 22:12

Citat
Hej Tommy
Absolut intet kan trives under Ballesprederen og han har aldrig ramt den " røde tråd" nogen steder , glimrende stykke musika forøvrigt
Guuud hvor har du ret..!

Jeg er næsten 100 på, at Balle har haft en utryg barndom. Om det pottetræningen der er gået galt - eller, måske er Balle ikke blevet rost nok af mor når han havde afleveret en glinsende bæ i potten, det skal jeg ikke ku' sige. Men et eller andet er gået riv rav ruskende galt- desværre. Manden - altså Balle, har en mistro til andre folk, så det nærmest grænser til det sygelige. Den mand vil ikke ha' venner. Næ, så hellere blive uvenner med dem med det samme - så er det da overstået - tænk, hvis man blev skuffet.

Tommy

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-07-12 23:12

Nå menæh, alting har en ende - og dog....Balle har to. Men nu er vi kommet til denne tråds ende.

Kære alle deltagere i tråden.
Tro mig, det er den onde brandbrøleme svært at vælge hvem der skulle ha' pointene. Nok det sværeste valg jeg har haft i min tid her på Kandu - som I ved, først som Heidi-Ho og nu som Tommy. Alle besvarelser var super og alle ramte sømmet lige på hovedet. Hvad gør man så, jo jeg har valgt samme fremgangsmåde som i "Hvem vil være millionær" - hurtigst på aftrækkeren og indenfor emnet.....Og vinderen blev ØV4

Tak for svaret Øjenvidnet4

En særlig tak skal gå til Balle, fordi du er verdens sjoveste mand - du ved det åbenbart ikke selv Fortsæt endelig den kluntede fremturen, fordi, det giver os, her på Kandu, noget at grine af. For nu at bruge dine egne ord, "Vi holder øje med dig"

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 07:58

Kære Tommy.

Mange tak for POINGS - de skal blive brugt på bedste måde i vor utrættelige kamp for en decimering af BB1's kedelige sider og de er de fleste !!!
Han skal fanden tage mig få kam til sit sparsomme, fedtede hår skal han, men naturligvis på en sober måde - det plejer vi jo gerne her på kandu

Øjenvidnet4
Multi-X

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-12 11:03

Citat
hurtigst på aftrækkeren og indenfor emnet

Helt igennem en "Fair løsning".(Ny lyder jeg helt Socialdemokrassisk).

Derfor skal du også "belønnes",med et par forevigelse mere,af rovdyret.
Bl.a. billedet hvor den stirrer mig lige i øjnene.
Jeg følte mig pludseligt,lidt alene....og ubevæbnet.Eneste forsvarsmiddel,var min piberenser.
http://peecee.dk/upload/view/375057
http://peecee.dk/upload/view/375058

Nå,modig som jeg jo er,gengældte jeg bare dens stirren,med mit eget stenhårde Clint Eastwood blik.Og foretog en taktisk tilbagetrækning,til Opelen.

M.