/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP photosmart 720
Fra : PI2oCoN
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 31-05-03 15:55

jeg står stærkt og overvejer at købe det hp digital kamera der kommer på tilbud i kvickly. jeg synes det virker ok i forhold til prisen når man tænker på at der inkluderer docking og printer for 3000 kr.. eller hvad synes I?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 31-05-03 16:09
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 31-05-03 16:14
Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 01-06-03 09:54

Hej

Jeg har selv HP photosmart 720 og er virkelig godt tilfreds med det. Du kan gå ind på http://www.monsefar.esenet.dk/m.htm som er en side hvor jeg har taget foto med 720 jeg har altid været glad for 720, jeg gav 2795.- men kun for HP photosmart 720 så det er jo i godt tilbud.

Monsen1234

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 10:24

Hej PI2oCoN

HP Photosmart er sikkert et udmærket kamera, prisen taget i betragtning.
Men hvad med kvaliteten af den medfølgende printer?
Den bør du også lige tjekke.
For du har jo ingen glæde af de gode billeder, hvis de bliver printet dårligt ud.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 11:02

Hej med dig !!
Jeg kan kun anbefale HP, de har den bedste service (De levere en ny hvis den går i stykker uden beregning, og tager den gamle med)
Jeg syntes at det er vigtig med en god service !
Jeg har selv en lidt ældre HP 315c + Photo Smart P1000, og de laver begge virkelig gode billeder, som er i top kvalitet !
Da jeg kan se at det du kikker på er noget bedre, så vil jeg på intet tidspungt metænke mig !

(P.S. Hvordan får jeg point "Jeg er ny startet" c",)

Held & lykke med det

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 11:08

Hej Rustica.dk

Du får point, hvis spørgeren accepterer din kommentar som svar.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 11:10

OK så ved jeg det

Ellers en cool hp denne her !

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 11:26

I tidsskriftet DIGITALFOTO nr. 1 2003 får HP Photosmart 720 flg. vurdering:

Billedkvalitet: Fin til prisen - kornet i svagt lys.
Funktioner: Begrænsede indstillingsmuligheder.
Brugervenlighed: Skærmen bag kameraet er nærmest ubrugelig.
Kvalitet/pris: Glimrende pris, hvis du kan leve med skærmen.

Af 10 mulige point får Photosmart 4,1.

Iøvrigt sælges kameraet ifølge DIGITALFOTO til en pris af 1999 kr.
Nærmeste forhandler oplyses af HP på tlf. 70 10 11 25

Kommentar
Fra : PI2oCoN

Dato : 01-06-03 12:52

jeg er newbie hvad kamaraer angår for ikke at tale om digi-kam' er ;), jeg har dog besøgt de links jeg har fået og nogle få andre og må sige at jo mere jeg ved jo sværere er det at beslutte sig. det jeg har observeret er at canon's A70 bliver nævnt ganske ofte som et godt kamera og den kan må for ca. 2800 kr i www.edbpriser.dk ( inkluderer ikke docking), den er kvalitetsmæssigt et trin bedre så vidt jeg har læst mig frem til. på den anden side får jeg et kamera der er noget billigere med docking og printer. spørgsmålet er hvad jeg skal vægte.....jeg ønsker selvfølgelig et kamera der tager gode billeder. spørgsmålet er så om forskellen er til at se og om den er betydelig...hmmmm. som I nok kan forstå så går jeg og grubler ganske meget over det, for det er i morgen jeg skal slå til hvis det er HP jeg skal have...jeg er ikke impulsiv hvad den slags angår ;)

ps. jeg ved ikke hvordan point systemet fungerer, jeg er også ny :)

Kommentar
Fra : PI2oCoN

Dato : 01-06-03 12:58

jeg har ikke set hp'en til billigere end 2400 kr i edbpriser

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 13:02

Du klikker bare på teksten "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere.

Men hvis det var mig, ville jeg købe Olympus mju 300 Digital, som hos DIGITALFOTO
får 9,2 point ud af 10 mulige.
Men så er prisen altså også 3349 kr. - og der følger ingen printer med.

Hvad er det iøvrigt for en printer, der følger med HP-kameraet?
Printeren skal helst tilhøre 900-serien - eller derover - ellers er den ikke god nok.

Kommentar
Fra : PI2oCoN

Dato : 01-06-03 17:17

det drejer sig om en photosmart 7150 printer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 17:33

Det må jeg ellers nok sige.
I forhold til prisen er Photosmart 720 et virkelig godt kamera - og alt skal jo ses i forhold til prisen.
Og når du så oveni får en så god printer som Photosmart 7150 - ja, så synes jeg ikke, der er noget at betænke sig på.
For det kan man da kalde et kanontilbud, der vil noget!

PS! Det nummer af DIGITALFOTO, jeg refererer til, er et par måneder gammelt, så prisen er sikkert steget siden da.

Kommentar
Fra : PI2oCoN

Dato : 01-06-03 17:34

er der en hjemmeside til tidskriftet " DIGITALFOTO"

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 17:49

Ja, her: http://www.magasinet-digitalfoto.dk/
Men det er begrænset, hvor megen information du kan hente på deres hjemmeside.
Så er du nødt til at have fat i papirudgaven.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 17:51

Læg dog mærke til dette meget favorable starttilbud, som jeg selv har benyttet mig af:
http://www.magasinet-digitalfoto.dk/Crosslink.jsp?p=bohp&d=112&a=105

Kommentar
Fra : PI2oCoN

Dato : 01-06-03 20:09

fortæl mig...i det blad har de lavet en test over det bedste kamera i prisklassen 1500-2500...hvad for et blevet vurderet som det bedste?