/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
kvalitetsværktøj - hvem?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 09-07-12 11:03

Skal ud og investere i noget ordentlig grej. Vil derfor lige høre af om I har dårlig erfaring med Harald Nyborgs produkter? (eller for den sags skyld jem & fix).

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-07-12 11:36

Det er hobby produkter du køber i ovennævnte butikker, ikke værktøj som er beregnet til daglig brug, jeg køber værktøj begge stedet, både el-værktøj og hånd-værktøj det holder udmærket, men jeg bruger det altså kun nogle få dage om året, jeg har ikke fortrudt at jeg sparede en del penge ved at købe hobby værktøj

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 09-07-12 11:45

En stor del af HN's grej er fortrinligt, noget er bras. Det samme gælder Biltema. Men er det håndværktøj eller eldrevet, du er efter?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-07-12 12:29

Citat
En stor del af HN's grej er fortrinligt, noget er bras. Det samme gælder Biltema.

Jeg er ret enig,

og,.. skal du kun bruge et stykke værktøj få gange,
er det lidt 'penge ud af vinduet' at købe dyrt kvalitets værktøj,

HN har begge dele,.. + ombytningsret / garanti

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-07-12 12:39

Køber som regel altid værktøj ved de firmaer der nævnes
og noget går istykker med det samme, andet har jeg fra 1997
Men nu sælger de jo også mange mærke varer sammen med det billige
og det holder til lidt af hvert, om det så er billigere end andre foretninger, ved jeg ikke.

Ellers prøv qxl, der er til tider gode tilbud

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 09-07-12 22:30

Man kan vel dele det op i kvantitet eller kvalitet.... Går du efter kvalitetsværktøj er det nok ikke H.N. du skal handle i. - Men eller har de mange ok 2/3 sortering værktøjsdele/håndværktøj, som kan udføre de fleste hobby opgaver man laver engang imellem.. (på årsbasis)... Og som med alt andet, er det bare at prøve sig frem... Noget værktøj holder længe om så det er købt i H.N og andet er noget værre lort. Det kommer helt an på hvad man skal bruge det til, og hvor meget...

Man kan vil sammenline det lidt med køb af et sæt 10.stk billige/lorte bits, hvor hovedet næsten er ødelagt før man får skruet skruen ud af væggen, eller køb af 1 kvalitet bits der koster lidt mere....

McBobo

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 10-07-12 14:44

For at det er til at svare på dit spørgsmål, ville det være rart at kende til dit behov og hvilke værktøjer det drejer sig om.