/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon 860 IS-nybegynder
Fra : preb1944
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 07-07-12 16:21

Hej. Jeg har arvet et canon IXUS 860 IS.Skal på ferie næste uge .Forstår ikke så meget om foto endnu..
Har prøvet at tage nogle billeder.Højeste pixel (L) kompressionsindstillinger taget samme billed med de tre muligheder meget fin-fin -normal .synes det billed med normal er bedst.Tænkt mig at tage billederne med automatisk.
Sidste spørgsmål Et originalt batteri hvor mange opladninger kan det tage cirka selvfølgelig ?
Evt. tak for hjælpen.
hilsen Preben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-07-12 16:59

Hvad var dit første spørgsmål.

Til det sidste er det som med mobiltelefoner.
Nok omkring 1000 opladninger...

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-12 17:09
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-12 20:42

Du bør have et SDHC eller SDHS memorykort på ca 4 GB og det rækker til feriebilleder.
Hvis du filmer en del bør du have 2 stk 4 GB memorykort.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 08-07-12 08:36

Tak for svaret katekismus. ogn de andre som hjalp mig. hilsen Preben