/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver
Fra : alan57
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 07-07-12 14:45

Jeg har et Nvidia Grafikkort og nu vil jeg godt give mit kort en nyer Driver, men hvordan gør jeg det for jeg skal jo have det gamle fjernet først ikke sandt?
Hvordan gør jeg det så , kan jeg ikke gå tilbage til lig før jeg fjernede den gamle Driver.
alan57

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 07-07-12 14:58

Afinstaller driveren og genstart din PC eller gå ind på nvidias side og hent den nyeste. Gå ind i system under kontolpanel og find dit grafikkort. Der er en knap, hvor du kan indsætte din nye driver.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-12 16:34

Hvis det virker så lad det være
lav et gendannelses punkt før du afinstallerer noget

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-07-12 20:10

Der er da ikke nogen grund til at fjerne den "gamle" driver når du skal installere en ny. Og som en anden skriver, så er der ikke nogen grund til at installere en ny driver hvis du ikke har nogen problemer.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 09-07-12 07:50

Tak for svaret nomore.