/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
retsvejen
Fra : karin42
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 07-07-12 11:49

Er der et eneste fornuftigt menneske der kan fortælle hvorfor en far bliver ved med at få en retssag udsat ? er der ingen retsningslinier for den slags ? han er meget ked af at slippe nogen penge til børnenes underhod , men kan advokaterne virkelig blive ved med at gå med til de evige udsættelser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-12 12:06

hvis de er dygtige nok, så kan de.
modparten må finde nogle endnu dygtigere

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-12 12:09

Hvis advokaterne vurderer at der skal "mere på bordet" før de gennemfører retssagen kan de udsætte den.
Men en advokat er heller ikke ubetinget gode venner med sin klient og vil presse på for at få alle oplysninger frem, og især i de sager hvor der ikke er mange penge involveret, omend penge har meget stor betydning for parterne.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 08-07-12 21:10

Tak for svaret LuffeA.

tak for det - jeg blev ikke meget klogere

men en ting er sikkert --der er segu' noget der er råddent i vores retssystem !!