/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kommentar, hvordan?
Fra : mccracken
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 31-05-03 13:42

Hvordan laver jeg en kommentar på et nyhedsbrev???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-05-03 13:47

Hey! Kig ind forbi http://www.kandu.dk/dk/faq.asp her er der en "How to do"
og "Nyhedsbrev" ???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-05-03 13:49

NB: Hvis du mener "Tips" så kan du ikke kommentere på denne. Du kan derimod oprette et spørgsmål med samme overskrift - til f.eks 1 point, hvis du har noget på hjertet.
Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-05-03 14:13

Hej mccracken

Du kan ikke længere skrive til nyhedsgrupperne fra Kandu. Kun læse nogle af grupperne. Det blev fjernet fordi der var stor modstand fra nyhedsbrugerne vedr. Kandu tjeneste.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-03 09:44

Hej igen

For at være helt præcis sår det her:

http://www.kandu.dk/dk/tip/2851

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 12:07

--> Knæk og bræk... med fiskeriet
'Det tips havde jeg ikke set, sikkert fordi jeg ikke kom på Kandu.dk før 07.02.2003. Ser frem til de får pkt. 3 op og køre på siden.
[citat]
Dato : 12-01-03 20:40 fra Team Kandu.dk
Først og fremmest tak til jer alle sammen for alle de forskellige forslag der er kommet for at gøre kandu.dk til et bedre sted at være.

For at følge op på vores indlæg med hensyn til et ekstra bruger niveau, er dette hermed droppet. Vi arbejder hårdt for at få en masse nye funktioner op på kandu.dk, og de første tiltag regnes med at kunne mærkes allerede fra d. 18/1-2002 hvis alt går vel.

Her er en liste over de tiltag som vil ske først, og som der er flest brugere som har efterspurgt.

1. Kandu.dk ud på større linier, dette sker efter planerne allerede fra på fredag.
2. ”Svar” skal fjernes, så det kun er muligt at skrive kommentar.
3. Deling af point.
4. Nemmere at fjerne alle sine abonneringer i et hug.
5. Mulighed for at fjerne sine abonneringer i en bestemt tidsramme (ferie)
6. Editoren skal ændres så det vil være muligt at indsætte smileys uden at kende de forskellige syntaks.
7. Lave en brokke gruppe (snak om hvad som helst)

Disse 7 punkter vil blive de første som vil tage form, og er de punkter som i alle har været enige om.

Derudover er vi allerede fra i dag blevet nødt til at fjerne muligheden for nyhedsindlæg i kandu spørgsmål, dette vil sige, at det er ikke muligt at sende sit spørgsmål ud i nyhedsgrupperne mere fra ”Stil et spørgsmål” menupunktet. Hvis man skal skrive ud i nyhedsgrupperne skal man gøre dette via ”Skriv nyhedsbrev”.

Grunden til denne drastiske beslutning er, at vi har desværre fået en masse klager ude fra usenet, som lyder på, at vores brugere skriver om pointsystemet ude i usenet, og at de ikke overholdte netiketten (dette var den flinke udgave). Vi prøvede dermed at henvise til netiketten, men blev ved med at få klager, derfor er vi blevet nødt til at fjerne usenet fra de almindelige kandu spørgsmål.

Til slut vil vi gerne takke jer alle sammen endnu engang for den store indsats i lægger for dagen hos kandu.dk, og en rigtig stor tak til Gandalf og fnollerpige for de mange flotte smileys som de har designet.

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk
[/code]

Godkendelse af svar
Fra : mccracken

Dato : 02-06-03 17:38

Tak for svaret srhansen.