/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tomgangsproblemer
Fra : Jens-d
Vist : 511 gange
40 point
Dato : 05-07-12 13:36

Hej,

Jeg har en PGO galaxy, som ikke kan stå i tomgang. Der skal trykkes på speederen, for at holde den igang. Den kører rigtig godt, uden problemer, men den kan bare ikke stå i tomgang. Nogen bud på hvad der kan være galt og hvad der kan gøres?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 40 point
Dato : 05-07-12 19:10

Skru op på ?? tomgangs skruen. eller på gaskablet
Virker det ikke, er den sikkert utæt i indsugningen/ fejl på membran.
-----
Er den lovlig eller......

Godkendelse af svar
Fra : Jens-d

Dato : 05-07-12 20:49

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 05-07-12 20:50

Den er lovlig, jeg har prøvet tomgangskruen men det hjalp ikke. Har også skiftet dyse, og det hjalp heller ikke. Men jeg prøver lige indsugningsmembranen engang. :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-12 21:52

Så skal du jo ikke lukke spørgsmålet = ingen svar der virker
-------
Hvis den er lovlig og lige begyndt på problemet.
Det kan være flere ting,,,,,,,
Chokeren HÆNGER = tror der er vinter
Hvis den er elektronisk (føler) så rens den = sidder på siden af KARB, med et par ledninger på
Eller prøv at giv den noget (starthjælp) kan købes på enhver tankstation
omkring indsugningen, så kan du hurtig høre, om den tager falsk luft ind.....
Som også kan gøre at den ikke kan gå i tomgang
------------------------------
MEN PAS PÅ, det kan XPLODERE hvis du giver for meget ½ sekund
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3198938027&n=1199090720&pn=1227194985

NB: en motor STÅR ikke i tomgang
DEN GÅR I ? tomgang

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 08-07-12 21:21

Mange tak for hjælpen Nomore, det var membranen der var utæt :D