/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Justin Bieber tour presale Danmark
Fra : G_R_E_E_N
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 03-07-12 21:37

Hej.
Er der nogen der ved hvornår pre-sale starter til Justin Biebers koncert i parken d. 20 april 2013?
- Som medlem af hans officielle fanside har man fået en presale-code. Billetlugen.dk fortæller at de ikke har noget med presale at gøre, men at det skulle starte imorgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-12 21:46

Nu kan du som ICO Member købe alm. billetter og VIP pakker (NB: Begrænset antal) i pre-sale til koncerten med Justin Bieber 20. april i Parken. Tilmeld dig via formularen i højre side inden onsdag 4. juli kl. 10. I løbet af onsdagen vil du modtage pre-sale linket, som vil være aktivt fra torsdag 5. juli kl. 10 og frem til fredag 6. juli kl. 8.00. Almindelig billetsalg starter fredag 6. juli kl. 10.00

http://www.concerts.dk/ico-member/

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 03-07-12 21:50

Tak for svar. Har tilmeldt mig den hjemmeside, den har dog ikke noget med den presale-code at gøre som man får som medlem af fanklubben.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-12 10:27
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-12 22:32

Er det ikke denne side du efterlyser?
http://bieberfever.com/

Annuller spørgsmålet
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 15-07-12 10:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål