/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Nogen, der kender til Gulluk i Tyrkiet?
Fra : Birgitte32
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 02-07-12 18:08

Skal afsted på torsdag til Gulluk, og det er første gang jeg skal til Tyrkiet og kender ikke det store til landet og slet intet til byen.
Har nogen været der og har nogle gode fif? Hvornår er der marked, hvad SKAL man se, er der nogle sejlture osv? Al hjælp og input vil være meget velkommen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 20:06

Kender noget der hedder Gulag/ men tvivler på, det er et sted du vil hen___
Der siges at være meget koldt..
http://en.wikipedia.org/wiki/Gulag
Undskyld min indblanding - men husk din forsikring

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-07-12 20:42
Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 02-07-12 22:08

Du kan tage en tur til Uyku Vadisi, det er en smuk park med massere af aktivitets muligheder.

her kan du se billeder af parken : http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=tr&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.gullukbelediyesi.com%2Fhaberdetay.asp%3FID%3D26

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 02-07-12 22:56

Ca. 20 km fra Güllük ligger Bodrum by. Du kan tage der hen og handle og evt. tage en tur til AquaPark som er en kæmpe svømmepark, jeg har selv været der 3-4 gange og haft det rigtigt sjovt.

40 - 50 Km fra Güllük ligger Gümüslük & Turgutreis som er rigtig flotte kystbyer. Der arrangeres også bådeture fra de byer.
Jeg syntes du skal vælge en bådetur som tager minimum 1½ - 2 timer, så du kan nå at se de flotte steder.

Hvis du vil til marked, kan det være en fordel at tage til Mugla centrum. Priserne er typisk lavere der. I kystbyer er priserne på varerne oftest 2 - 3 gange højere. Husk at prutte om prisen. Så du kan få noget rabat.

God ferie