/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Sommerjob/fritidsjob til unge under 15.
Fra : Emma14
Vist : 546 gange
20 point
Dato : 02-07-12 16:54

Hej, jeg er en pige på 14 år. Jeg mangler et sommerjob/fritidsjob.
Jeg vil næsten alt udover at være omdeler. Jeg ville gerne ha' et job om flaskedreng eller noget i den stil..og med en god løn.
hvis i har nogle idéer eller ved hvor jeg kan finde et godt job så må i meget gerne hjælpe.

kh. Emma

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-07-12 17:47

Hej, du kan oprette en gratis profil her, og søge et fritidsjob lige der hvor du bor. Held og lykke med det
Citat
Hvis du er jobsøgende imellem 13 og 25 år, og derfor leder efter jobopslag for studiejobs og fritidsjobs er det helt gratis at bruge Ungarbejde.dk. Det eneste der skal til for at finde dit nye studiejob, fritidsjob eller deltidsjob

http://www.ungarbejde.dk/

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-07-12 18:22

Brug den lokale ugeavis, ikke her i dette spørgeforum.

Gider du ikke arbejde siden du ikke gider være omdeler?

vic200

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-07-12 18:52

Det ligner ikke en 14 årigs skriveri efter min overbevisning - gæt selv...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-07-12 18:58

Ja en pige være flaskedreng. -D
Hvad for noget?

vic200

Kommentar
Fra : Emma14

Dato : 02-07-12 19:13

Citat
Gider du ikke arbejde siden du ikke gider være omdeler?

Jo, ellers ville jeg nok ikke stille spørgsmålet.. har bare ikke lyst til at være omdeler.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-07-12 19:22

Så lad dog være med at arbejde ligesom som så mange andre dovne danskere.
Det er godt vi har folk fra udlandet, som gider arbejder her i Danmark.

vic200

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-07-12 20:22

Det er jordbærsæson, så er du rask til at plukke, og god til at stå tidligt op, så kan du tjene en god skilling ved at plukke jordbær.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 20:57

J Ø R N

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 21:02

EDIOTEN har fået KULLER

http://da.wikipedia.org/wiki/Kuller

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 21:07

DET må gøre O N D T

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 21:19

Citat
Det ligner ikke en 14 årigs skriveri efter min overbevisning - gæt selv...

At unge mennesker kan SKRIVE og stave så pænt
det giver eftertanke til andet

http://peecee.dk/upload/view/373694

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 22:41

Sjovt nok, at P.Thiesen stadig sidder herinde og ikke er blakket
Når profilerne ved JØRN stiger
så stiger P.T´s spørgelyst =```````````????????
ingen der kan se DET

Kommentar
Fra : Emma14

Dato : 02-07-12 22:48

Citat
Det ligner ikke en 14 årigs skriveri efter min overbevisning - gæt selv...

Er ikke helt med, hvad mener du?