/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ingen benzin ved tryk af kickstart
Fra : Jens-d
Vist : 250 gange
40 point
Dato : 02-07-12 15:41

Hej,

Jeg har en PGO galaxy, som har meget svært ved at starte. Jeg har fået skiftet benzinhane og benzinslange og renset karburatoren med luftspray(inkl dyse). Problemet er, at der ikke løber benzin fra benzinslangen, når jeg kickstarter. Men når jeg suger i luftslangen, så løber der benzin fra benzinslangen. Jeg har prøvet at give den benzin fra karburatoren, så kan den starte ved 2. kickstart.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-12 15:48

Undertryk i tanken, prøv uden dæksel.

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 02-07-12 16:02

Jeg har fået den til at starte, jeg havde sat luftslangen ved højre side af karburatoren, men den skulle side et sted mellem karburator og motor. Problemet er nu, at den ikke kan stå i tomgang, og jeg skal trykke på speederen for at starte den op. Jeg havde til at starte med en 58 dyse, og derefter skiftede jeg til en 70. Har det noget at gøre med det? Jeg har prøvet at lege med tomgangsskruen, men det hjælper intet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 16:23

Den får enten for meget eller lidt benzin.....
i dit tilfælde vil jeg tro den får meget.
Prøv at tag luftfilteret af, hjælper det - får den for meget benz = mindre dyse

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 02-07-12 16:26

Jeg tror også at den får for meget benzin, så jeg prøver lige at skifte til en mindre dyse. Det hjælper ikke at fjerne luftfiltreret, det har jeg prøvet.

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 02-07-12 18:16

Jeg har nu prøvet at skifte dyse 70 ud med en 64'er, men det hjalp ikke for at holde motoren i tomgang. Den kører ellers meget godt, og har ikke andre problemer. Kun tomgang.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 22:17

UTÆT indsugning _________eller bare J Ø R N igen
Ny oprettet bruger,........... i dag +

Smutter igen...... den SATAN (jørn) kan pisse mig af
men du kan prøve //////
Citat
scootergrisen.dk

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 02-07-12 22:30

Det forstod jeg ikke :S

Kommentar
Fra : Jens-d

Dato : 04-07-12 18:08

Jeg har prøvet at skifte helt ned til 58 dyse, men samme problem, den vil ikke stå i tomgang