/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
AEG fejlkode
Fra : randine
Vist : 3619 gange
20 point
Dato : 02-07-12 13:56

Fejlkode E50 på AEG kondenstørretumbler (model 57810)
Min tørretumbler melder fra tid til anden fejlkode E50. Denne fejlkode er ikke listet i manualen og forhandleren kunne heller ikke hjælpe. Maskinen er ca. 5 år gammel. Lægges tøjet i højre side er der ingen problemer så hvad kan det være? Men den lugter ind imellem brændt!!!

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 02-07-12 14:38

Hvis det er en autoriseret forhandler og han ikke kan hjælpe, så er det en meget dårlig forhandler. Han burde ikke være forhandler af disse produkter.
Det er sikkert nok en discount maskine du har købt via nettet eller elgiganten?

SELVFØLGELIG KAN EN ORDENTLIG FORHANDLER DA HJÆLPE.

vic200

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-07-12 15:20

Send en forespørgsel til http://www.hvidevaredele.dk/shop/frontpage.html
her går man aldrig glip af venlig hjælp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-12 19:11

Den skal måske renses for tøjfnuller i luftkanalen.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 06-07-12 14:44

Den fejl kunne tyde på at det er den " kost" eller slebe kul der køre ned på tromlen i toppen som man kan se når man tager låget af...

Mvh Bassebo.....