/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hej har købt en aprilla sr50 ditech
Fra : Elkjeaer01
Vist : 270 gange
20 point
Dato : 02-07-12 10:10

hej jeg har et problem med den aprilla sr50 ditech fra 2001. jeg har ikke før rodet med scooter og er over 30 år siden jeg kørte på knaleter. så kender ikke så meget til dem mer. men når man køre på den så begynder den at prutte/sætte ud som om at tændingen står forkert. sælger sage den ik var helt lovelig. køre ca 55-60km/t. og den er svær at få igang ved kryds m,m. som om den tøver og ikke ved hvad den skal. der er nyt tændrør på og været renset et par gange. er os skiftet luftfilter.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 11:12

Prøv at rens karburator,

Kommentar
Fra : Elkjeaer01

Dato : 02-07-12 13:22

er med direkte indsprøjtinge

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-07-12 22:36

kan de ikke rense´s
Tvivler stærkt på at der sidder en fed imdsprøtnings KARB på din billige scooter
https://www.google.dk/search?hl=da&q=benzinindspr%C3%B8jtning&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1016&bih=534&wrapid=tlif134126139923410&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=bwbyT5OmKMzBswbBjqmNDA
Er der også TURBO på den........
Citat
sælger sage den ik var helt lovelig.

Så MÅ han ikke sælge den til dig........
SAGSØG HAM......
at du køber den i god tro og tror at alt virker.......langt ude = nu omdage
Fik du papir på den?
-----
Der findes måske 1 promille af de såkaldte salg af (lovlige knallerter)
der svarer tll beskrivelsen LOVLIG
Og så er vi over i en afdeling der hedder VELO/ forhjuls trækker
dem gider Politi___ikke lige standse / selv om den er TOPTUNET___
men de kan dæleme løbe hurtigt = ned af bakke og gerne med lidt vind - bagfra.