/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjæælp mit tastatur virker ikke optimalt
Fra : Jose0808
Vist : 282 gange
20 point
Dato : 01-07-12 23:02

Hjææælp!!!!

Er kommet til at trykke på nogen knapper på min bærbare computer, så nu vil den ikke skrive: w-r-y-i-o-d-f-g-h-k-l-æ-c

og når man trykker på V skriver den T og ved B skriver den Ø og ved M skriver den Å

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig..

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-07-12 23:07

Du har en tast der hedder FN. Den er sansynligvis i blå farve. Tryk på den + en anden farvet tast (kommer an på hvilken bærbar du har) nu kan du slå det fra igen

Kommentar
Fra : Jose0808

Dato : 01-07-12 23:11

min fn er blå.. men de eneste andre farvede taster der så er, det er mine piletaster, numlk og scrlk... Hvilken af dem skal så trykkes på?? :/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-07-12 23:16

Inde fra Kontrolpanel kan du med i Internationale og sproglige indstillinger skifte tilbage til dansk tastatur, og du kan så passende fjerne alle andre sprog end dansk, så du ikke risikerer problemet igen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-07-12 00:08

Du kan også prøve at holde T og Å mede med højre hånd samtidig trykker du på B og E med venstre hvorefter du i et snuptag trykker på KLOVN tasten med storetåen...