/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Prøveinstall. af PS CS6
Fra : ankasofi
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 01-07-12 12:38

Jeg forsøger at installere en prøveversion af PS CS6 64 bit. Kort efter starten (2%) vises:
Liste over baggrundsprogrammer der skal lukkes:
Adobe Bridge CS5 (Bridge.exe)

Problemet er, at programmet ikke er åbent, og jeg kan ikke komme videre. Jeg har prøvet at lukke pc'en, og åbne igen; men det hjælper ikke. Jeg har i forvejen PS CS5 install. på min pc.

jeg vil blive glad for lidt hjælp til at komme videre.

Venlig hilsen ankasofi

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-07-12 12:46

Citat
Jeg har i forvejen PS CS5 install. på min pc

Hvad med at fjerne den først, så kunne det jo være det lykkedes

Kommentar
Fra : ankasofi

Dato : 01-07-12 12:58

Jeg vil være ked af at slette filer fra min PS CS5, da jeg bruger den daglig. Mener heller ikke det er
nødvendigt, da der kan være flere versioner af PS på en pc.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-07-12 13:40

Du får problemer.....
og mig bekendt vil den nye udgave automatisk vil bede om at den gamle skal fjernes

Men ellers kan du SØGE efter Adobe Bridge og fjerne den manuelt
hvis den ikke ligger i tilføj og fjern programmer

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-07-12 14:31

Man kan sagtens have både cs5 og cs6 på samme pc. Du skal ind og sørge for at bridge ikke starter automatisk op.